logo
24 HAZİRAN 2026

Futbolcu olmasaydım, muhasebeci olurdum

Bursaspor'un Slovak futbolcusu Stanislav Sestak, futbolun içinde olan bir ailede büyüdüğünü belirterek, "Babam ve iki kardeşim profesyonel olarak futbol oynadılar" dedi.

21.02.2012 00:00:00
Bursaspor ile birlikte Hannover kulübününde kendisine teklifte bulunduğu ifade eden Sestak, Bursaspor'u tercih ettiğini ifade etti. Bursaspor Dergisi'ne açıklamalarda bulunan Sestak, babası ve iki kardeşinin profesyonel olarak futbol oynadıklarını ifade etti. Babasının Slovakya'da 3.lig ve amatör ligde forma giydiğini söyleyen Sestak, "Kardeşlerimden birisi Slovakya 2. Ligi'nde, diğeri ise 3. Lig'de oynadı. Hepimiz futbolla büyüdük. Eğitimimi de spor okulunda aldım. Spor okulunda okuyor olmak benim futbolla daha iç içe yaşamama olanak sağladı" diye konuştu. "İYİKİ BURSASPOR'U TERCİH ETMİŞİM" Bursaspor'a gelmeden önce Hannover kulübünün kendisine transfer teklifinde bulunduğunu belirten Sestak, "Menajerim beni arayarak Bursaspor'dan da teklif geldiğini söyledi. Bende Türkiye'de kalacaksam Bursaspor benim için çok iyi bir takım olduğunu düşünüyordum. Antrenörümde benim Bursaspor'u seçmemin iyi bir tercih olacağını söyledi. Bu konuşma benim kararımda etkili oldu. İyi ki Bursaspor'u tercih etmişim" şeklinde konuştu. "FORVET VE ARKASI OYNAMAKTAN KEYİF ALIYORUM" Bursaspor'da sağ kanatta oynadığının hatırlatılması üzerine Sestak, "Daha önce Bochum ve Ankaragücü takımlarında sağ ve sol kanatlarda forma giydim. Gol atmayı çok seviyorum. Forvet ve forvet arkasında oynamaktan daha çok keyif aldığımı söyleyebilirim. Ama her şeye rağmen Bursaspor'da forma giymekten dolayı çok mutluyum" cevabını verdi. "ANKARAGÜCÜ İÇİN ÇOK ÜZÜLÜYORUM" Ankaragücü taraftarlarının Bursaspor'a transferine tepki göstermesiyle ilgili ise Sestak, "Bursaspor ile Ankara'da oynadığımız karşılaşmanın ikinci yarısında oyuna girmiştim. Maçın başından beri ıslıklar ile protesto edildim. Ankaragücü'nün durumu ortada. İşler iyi gitmiyordu. Bende geleceğimi düşünmek zorundaydım. Başka seçeneğim kalmamıştı. Geçen sezon Ankaragücü'ne her şeyimi vererek mücadele ettim. Şu anki durumları için gerçekten çok üzülüyorum. İnşallah biran önce feraha çıkarlar" dedi. "BURSA HUZURLU, SAKİN BİR KENT" Küçük yerleşim alanlarını sevdiğini söyleyen tecrübeli futbolcu, "Ankara büyük bir şehirdi. Her şey çok hızlı gelişiyor. Trafik var, stres var. Bursa'da bunlar yok. Çok huzurlu,sakin bir kent. Ailecek burada yaşamaktan dolayı çok mutluyuz. Daha önce internetten kent hakkında bilgi almıştım. Henüz Eylül ayında Bursa'ya geldim. Çok fazla maç trafiği olduğu için gezme şansım olmadı. Osmanlı'nın başkenti olduğunu biliyorum. En kısa zamanda gezip, görmek istiyorum" diye konuştu. "ERTUĞRUL SAĞLAM TAKIMA MODERN FUTBOL OYNATMAK İSTİYOR" Teknik direktör Ertuğrul Sağlam'dan övgüyle bahseden Sestak, "Bizlere her zaman pozitif yönde yaklaşıyor. Çok sakin bir yapısı var. Takıma modern, ofansif bir futbol oynatmak istiyor. Maalesef biz bazı zamanlar onun istediklerini yerine getiremedik. İlk yarıda çok maç kaybettik ancak inanıyorum ki biz yeniden toparlanıp şampiyonluğa oynayacağız" açıklamasında bulundu. "SEYİRCİLERİ MUTLU ETTİĞİM SÜRECE FUTBOL OYNAMAK İSTİYORUM" Hedeflerini açıklayan başarılı futbolcu, "Seyircileri mutlu ettiğim sürece futbol oynamayı istiyorum. Daha önce 2010 yılında Dünya Şampiyonası'nda forma giyme şansı yakaladım. Avrupa Şampiyonası'nda maalesef oynayamadık. Brezilya'da yapılacak olan 2014 Dünya Şampiyonası'nda oynamak istiyorum. Oynayabildiğim kadar oynamak istiyorum. Tabii ailemin düşüncesi de çok önemli. Çünkü çocuklarım büyüyorlar ve okula başlayacaklar. Onları da düşünüp futbol serüvenime nerede devam edeceğime karar vereceğim" şeklindekonuştu. "FUTBOLCU OLMASAYDIM MUHASEBECİ OLURDUM" Futbol dışında tenis ve buz hokeyi izlediğini, bilardo oynamayı çok sevdiğini söyleyen Sestak, lise yıllarında muhabesebe üzerine eğitim gördüğünü belirterek, "Futbolcu olmasaydım sanırım muhasebeci olacaktım" dedi. 

Edin Visca, tekrar Başakşehir'de

RAMS Başakşehir, son olarak Trabzonspor forması giyen ve 12 sezon turuncu-lacivertli formayı terleten eski oyuncusu Bosna-Hersekli futbolcu Edin Visca'yı kadrosuna kattığını açıkladı

23.06.2026 17:39:00
İhlas Haber Ajansı
Edin Visca, tekrar Başakşehir'de
Edin Visca, tekrar Başakşehir'de
RAMS Başakşehir, son olarak Trabzonspor forması giyen ve 12 sezon turuncu-lacivertli formayı terleten eski oyuncusu Bosna-Hersekli futbolcu Edin Visca'yı kadrosuna kattığını açıkladı.

RAMS Başakşehir, yeni sezon öncesi kadro yapılanmasını sürdürürken eski yıldızı Edin Visca'yı yeniden renklerine bağladığını duyurdu. Konuyla ilgili kulüpten yapılan açıklamada, "Kulübümüz, Edin Vişça ile anlaşma sağladı. Başkanımız Göksel Gümüşdağ ile bir araya gelen Edin Vişça, kendisini 1 yıllığına yeniden turuncu-lacivert renklere bağlayan sözleşmeye imza attı. 2011'de başlayan hikayemizle birlikte sayısız başarılara imza attığımız, Avrupa kupalarında unutulmaz anlar yaşadığımız, kritik golleri ve asistlerleriyle nice zaferlere yürüdüğümüz ve en önemlisi Süper Lig şampiyonluğu yaşadığımız, kulübümüzün tarihine adını altın harflerle yazdıran Edin Vişça yeniden Başakşehir ailesine katıldı. Evine hoş geldin evlat. Yeniden birlikte, yeniden aynı hedefler için" ifadelerine yer verildi.

2011-2022 yılları arasında turuncu-lacivertli formayla kulüp tarihine geçen 26 yaşındaki Bosna Hersekli oyuncu, Başakşehir kariyerinde 398 müsabakada görev aldı.

Visca, Başakşehir'in 2019-2020 sezonunda kazandığı Süper Lig şampiyonluğunda önemli rol oynayan isimlerden biri olmuştu. Turuncu-lacivertli formayla uzun yıllar başarılı performans sergileyen deneyimli oyuncu, 110 golle kulüp tarihinin en golcü futbolcusu unvanını da elinde bulunduruyor.

Geçtiğimiz sezonu Trabzonspor formasıyla geçiren Visca ise yaşadığı sakatlık problemleri nedeniyle yalnızca 9 karşılaşmada görev alabildi. Bosna Hersekli futbolcu, bu süreçte gol veya asist katkısı üretemedi.

Klose geride kaldı, zirvede artık sadece Messi var!

2026 FIFA Dünya Kupası J Grubu ikinci maçında Arjantin, Avusturya'yı Lionel Messi'nin golleriyle 2-0 mağlup ederek son 32 turuna yükselmeyi garantiledi

22.06.2026 22:21:00
Haber Merkezi
Klose geride kaldı, zirvede artık sadece Messi var!
Klose geride kaldı, zirvede artık sadece Messi var!
2026 FIFA Dünya Kupası J Grubu ikinci maçında Arjantin, Avusturya'yı Lionel Messi'nin golleriyle 2-0 mağlup ederek son 32 turuna yükselmeyi garantiledi.

ABD'nin Arlington kentindeki Dallas Stadyumu'nda oynanan mücadelede 39 yaşındaki efsane oyuncu Lionel Messi, attığı gollerle tarihe geçti ve Miroslav Klose'yi geride bırakarak Dünya Kupası tarihinin en golcü futbolcusu unvanını tek başına ele geçirdi.

Maçın önemli anları



Karşılaşmanın henüz 9. dakikasında Arjantin penaltı kazandı, ancak Lionel Messi beyaz noktada kaleciyi geçemedi.

Kaçırdığı penaltıya rağmen oyundan düşmeyen Messi, 38. dakikada şık bir golle Tangocuları 1-0 öne geçirdi.

Maçın skorunu belirleyen gol yine 90+5. dakikada sahneye çıkan Lionel Messi'den geldi.

Turnuvadaki gol sayısını 17'ye çıkaran Messi, turnuva tarihinin en golcü ismi oldu.

Puan Durumu ve Gelecek Maçlar



Bu sonuçla birlikte grupta 2'de 2 yapan son şampiyon Arjantin puanını 6'ya yükseltip gruptan çıkmayı başardı. İkinci maçında ilk yenilgisini alan Avusturya ise 3 puanda kaldı.

Grubu'nun son haftasında Arjantin, Ürdün ile formalite maçına çıkarken; Avusturya, üst tur şansını sürdürmek için Cezayir ile kritik bir karşılaşmaya çıkacak.

Futbolda 2026-2027 sezonu birinci transfer dönemi başladı

Türkiye'de 2026-2027 sezonu 1. transfer ve tescil dönemi bugün başladı.

22.06.2026 15:03:00
İhlas Haber Ajansı
Futbolda 2026-2027 sezonu birinci transfer dönemi başladı
Futbolda 2026-2027 sezonu birinci transfer dönemi başladı
Türkiye'de 2026-2027 sezonu 1. transfer ve tescil dönemi bugün başladı.

Futbolda yaz transfer dönemi başladı. Türkiye Futbol Federasyonu'nda (TFF) yer alan açıklamaya göre, 1. transfer ve tescil dönemi; 22 Haziran 2026 tarihinde başlayıp, 4 Eylül 2026 tarihinde sona erecek.

İkinci transfer ve tescil dönemi ise 1 Ocak 2027 tarihinde başlayıp 5 Şubat 2027 tarihinde son bulacak.

Yeşil Burun Adaları, İspanya'nın ardından Uruguay'dan puan aldı

2026 FIFA Dünya Kupası H Grubu'nda Uruguay ile Yeşil Burun Adaları 2-2 berabere kaldı.

22.06.2026 10:04:00
Haber Merkezi
Yeşil Burun Adaları, İspanya'nın ardından Uruguay'dan puan aldı
Yeşil Burun Adaları, İspanya'nın ardından Uruguay'dan puan aldı
2026 FIFA Dünya Kupası H Grubu'nda Uruguay ile Yeşil Burun Adaları 2-2 berabere kaldı.

Tarihinde ilk kez turnuvaya katılan Yeşil Burun Adaları, İspanya'nın ardından Uruguay'dan da puan alarak eleme turları için önemli bir avantaj elde etti.

Yeşil Burun Adaları, Dünya Kupası tarihindeki ilk golünü de Muslera'nın kalesini koruduğu Uruguay'a karşı attı.



H Grubu'nda bugün oynanan maçların ardından İspanya 4 puanla liderlik koltuğunda otururken, Uruguay ve Yeşil Burun Adaları'nın 2'şer, Suudi Arabistan'ın ise 1 puanı bulunuyor.

Gruptaki son maçlarda Uruguay ile İspanya, Yeşil Burun Adaları ile de Suudi Arabistan karşılaşacak.

İspanya ilk galibiyetini Suudi Arabistan karşısında aldı

2026 Dünya Kupası H Grubu 2. haftasında İspanya, Suudi Arabistan'ı 4-0 mağlup etti.

22.06.2026 09:46:00
İhlas Haber Ajansı
İspanya ilk galibiyetini Suudi Arabistan karşısında aldı
İspanya ilk galibiyetini Suudi Arabistan karşısında aldı
2026 Dünya Kupası H Grubu 2. haftasında İspanya, Suudi Arabistan'ı 4-0 mağlup etti.

FIFA 2026 Dünya Kupası H Grubu 2. hafta maçında İspanya ile Suudi Arabistan, Mercedes-Benz Stadyumu'nda karşı karşıya geldi.

Brezilyalı hakem Raphael Claus'un yönettiği maçın 10. dakikasında Lamine Yamal, ilk Dünya Kupası golünü kaydederken, İspanya 1-0 öne geçti. 21 ve 24. dakikalarda Mikel Oyarzabal'ın golleriyle Luis de la Fuente'nin öğrencileri ilk yarıyı 3-0 üstün bitirdi.



49. dakikada İspanya'nın köşe vuruşunda Al Tambakti topu kendi kalesine gönderince skor 4-0 oldu. İlerleyen dakikalarda başka gol sesi çıkmayınca, Matadorlar sahadan 4-0 galip ayrıldı. Bu sonuçla İspanya puanını 4'e yükseltirken, Suudi Arabistan ise 1 puanda kaldı.

Grubun son maçında İspanya, Urugay ile, Suudi Arabistan ise Yeşil Burun ile karşı karşıya gelecek.

A Milli Kadın Voleybol Takımı, Çin'i 3-2 mağlup etti

2026 Voleybol Milletler Ligi'nin Ankara'da düzenlenen 2. etabının 4. maçında A Milli Kadın Voleybol Takımı, Çin'i 25-21, 26-28, 23-25, 25-16, 15-12'lik setlerle 3-2 mağlup etti. Milliler, 8 Temmuz'da Japonya etabında Polonya ile karşılaşacak.

22.06.2026 09:43:00
İhlas Haber Ajansı
A Milli Kadın Voleybol Takımı, Çin'i 3-2 mağlup etti
A Milli Kadın Voleybol Takımı, Çin'i 3-2 mağlup etti
2026 Voleybol Milletler Ligi'nin Ankara'da düzenlenen 2. etabının 4. maçında A Milli Kadın Voleybol Takımı, Çin'i 25-21, 26-28, 23-25, 25-16, 15-12'lik setlerle 3-2 mağlup etti. Milliler, 8 Temmuz'da Japonya etabında Polonya ile karşılaşacak.



Salon: Ankara
Hakemler: Ovuka Sinisa (Bosna Hersek), Koutsoulas Michail (Yunanistan)
Türkiye: Berka Buse Özden, Yaprak Erkek, Elif Şahin, Melissa Vargas, İlkin Aydın, Sinead Jack, Gizem Örge (L), (Cansu Özbay, Hande Baladın, Eylül Akarçeşme Yatgın, Defne Başyolcu, Saliha Şahin)
Başantrenör: Daniele Santarelli
Çin: Yushan Zhuang, Xin Tang, Zixuan Zhang, Zhongnan Guo, Aoqian Wang, Chenxuan Li, Mengjie Wang (L), (Yuhan Dong, Yuanyuan Wang, Shengyu Xie, Xiangyu Gong, Houyu Chen, Feifan Ni, Shuming Yang)
Başantrenör: Cai Bin
Setler: 25-21, 26-28, 23-25, 25-16, 15-12

İran yeşil sahada da ayakta

2026 FIFA Dünya Kupası G Grubu ikinci maçında İran, güçlü rakibi Belçika ile Los Angeles'taki SoFi Stadyumu'nda 0-0 berabere kalarak tarihi bir puana imza attı

22.06.2026 09:40:00
Haber Merkezi
İran yeşil sahada da ayakta
İran yeşil sahada da ayakta
2026 FIFA Dünya Kupası G Grubu ikinci maçında İran, güçlü rakibi Belçika ile Los Angeles'taki SoFi Stadyumu'nda 0-0 berabere kalarak tarihi bir puana imza attı.

Bu sonuçla gruptaki ikinci beraberliğini alan "Team Melli" (Milli Takım), son maçlar öncesinde gruptan çıkma umutlarını korudu.

ABD hükümetinin uyguladığı seyahat kısıtlamaları ve tesis önündeki protestolar nedeniyle hazırlık dönemini oldukça gergin geçiren İran, sahada gösterdiği dirençle tüm dünyaya büyük bir sürpriz yaptı.

Kalede Bir Duvar: Alireza Beiranvand

Maçın tartışmasız kahramanı İran kalecisi Alireza Beiranvand oldu. Belçika'nın Kevin De Bruyne ve Romelu Lukaku gibi yıldızlarıyla geliştirdiği ataklarda tam 7 kurtarışa imza atan deneyimli eldiven, kalesini gole kapattı.

Maçın 25. dakikasında İran, harika bir serbest vuruş organizasyonuyla Mehdi Taremi'nin ayağından golü buldu. Ancak VAR incelemesi sonrasında gol ofsayt gerekçesiyle iptal edildi.

Kırmızı Kart: 66. dakikada Belçika savunma oyuncusu Nathan Ngoy büyük bir hata yaptı. Araya giren Taremi'yi düşüren Ngoy, doğrudan kırmızı kart görerek Belçika'yı 10 kişi bıraktı.

İran'ın dünyaca ünlü yıldızı Alireza Jahanbakhsh, ikinci yarıda oyuna dahil olarak milli takım formasıyla 100. maçına çıktı ve dalya dedi.

"Belçika Şanslıydı"

Maçın ardından açıklamalarda bulunan İran Teknik Direktörü Ardeshir Ghalenoei, oyuncularıyla gurur duyduğunu belirtti.

Ghalenoei, "Çok iyi oynadık ve maçı kazanabilirdik. Belçika 10 kişi kaldıktan sonra kaybetmediği için şanslıydı. Artık bu maç bitti, tamamen Mısır maçına odaklandık" diyerek iddialarını ortaya koydu.

Dünya Kupası G Grubu'ndaki son maçlarda İran, 26 Haziran'da Seattle'da lider Mısır ile karşı karşıya gelecek. Kazanan takım doğrudan adını bir üst tura yazdıracak.

Rıza Çalımbay'ın annesi son yolculuğuna uğurlandı

Sivasspor'un eski teknik direktörü Rıza Çalımbay'ın annesi Fatma Çalımbay, son yolculuğuna uğurlandı

21.06.2026 17:30:00
İhlas Haber Ajansı
Rıza Çalımbay'ın annesi son yolculuğuna uğurlandı
Rıza Çalımbay'ın annesi son yolculuğuna uğurlandı
Futbolculuk kariyerinde sayısız başarıya imza atan eski milli futbolcu Rıza Çalımbay'ın 85 yaşındaki annesi Fatma Çalımbay hayatını kaybetti. Fatma Çalımbay'ın cenazesi, dün Etiler Camii'sinde kılınan namazın ardından memleketi Sivas'a götürüldü.

Çalımbay'ın cenazesi, Yıldızeli ilçesine bağlı Topulyurt köyündeki evinin önünde kılınan namazın ardından köy mezarlığına defnedildi.

Tunus, Japonya’ya direnemedi: 4-0

Japonya, bu sonuçla puanını 4'e yükselterek grupta ikinci sıraya yerleşti.

21.06.2026 10:14:00
Haber Merkezi
Tunus, Japonya’ya direnemedi: 4-0
Tunus, Japonya’ya direnemedi: 4-0
Japonya, bu sonuçla puanını 4'e yükselterek grupta ikinci sıraya yerleşti.



Japonya, bu sonuçla puanını 4'e yükselterek grupta ikinci sıraya yerleşti. Puanı bulunmayan Tunus ise gruptan çıkma şansını kaybetti.

Almanya, Fildişi Sahili'ni 2-1 mağlup etti

2026 FIFA Dünya Kupası E Grubu 2. maçında Almanya, uzatmalarda bulduğu golle Fildişi Sahili'ni 2-1 mağlup etti

21.06.2026 10:12:00
Haber Merkezi
Almanya, Fildişi Sahili'ni 2-1 mağlup etti
Almanya, Fildişi Sahili'ni 2-1 mağlup etti
2026 FIFA Dünya Kupası E Grubu 2. maçında Almanya, uzatmalarda bulduğu golle Fildişi Sahili'ni 2-1 mağlup etti.

Toronto Stadı'nda oynanan müsabakaya hızlı başlayan taraf Almanya olsa da 30. dakikada Fildişi Sahili, Kessie'nin golüyle 1-0 öne geçti.

Sol kanatta topla buluşan Diomande'nin ceza sahasına ortasında Diallo'nun vuruşu Brown'dan döndü. Seken topu önünde bulan Kessie'nin bekletmeden şutunda top filelere gitti: 0-1. İlk yarı Fildişi Sahili'nin 1-0 üstünlüğüyle tamamlandı.

Almanya ikinci devrede oyuna beraberlik getirdi. 68. dakikada sağ kanattan atağa kalkan Amiri'nin penaltı noktasına gönderdiği ortaya Undav gelişine vurarak topu ağlara yolladı: 1-1.

Süper Lig'de Galatasaray forması giyen Fildişi Sahili oyuncusu Wilfried Singo, 82. dakikada sakatlanarak yerini Doue'ye bıraktı.

Mücadelenin uzatma anlarında oyunu rakip kaleye yıkan Almanya, aradığı golü 90+4. dakikada buldu. Nmecha'nın savunmanın arasından gönderdiği pasa hareketlenen Undav, dönerek vuruşuyla takımını öne geçirdi: 2-1.

Almanya karşılaşmadan 2-1'lik galibiyetle ayrılarak grupta puanını 6'ya çıkardı. Fildişi Sahili ise 3 puanda kaldı.
logo

Beşyol Mah. 502. Sok. No: 6/1
Küçükçekmece / İstanbul

Telefon: (212) 624 09 99
E-posta: internet@yenimesaj.com.tr gundogdu@yenimesaj.com.tr


WhatsApp iletişim: (542) 289 52 85


Tüm hakları Yeni Mesaj adına saklıdır: ©1996-2026

Yazılı izin alınmaksızın site içeriğinin fiziki veya elektronik ortamda kopyalanması, çoğaltılması, dağıtılması veya yeniden yayınlanması aksi belirtilmediği sürece yasal yükümlülük altına sokabilir. Daha fazla bilgi almak için telefon veya eposta ile irtibata geçilebilir. Yeni Mesaj Gazetesi'nde yer alan köşe yazıları sebebi ile ortaya çıkabilecek herhangi bir hukuksal, ekonomik, etik sorumluluk ilgili köşe yazarına ait olup Yeni Mesaj Gazetesi herhangi bir yükümlülük kabul etmez. Sözleşmesiz yazar, muhabir ve temsilcilere telif ödemesi yapılmaz.