GES altyapısında çalışan iş makineleri kundaklandı
Şanlıurfa'da güneş enerjisi sistemleri (GES) altyapı işinde çalışan 2 iş makinesi gece saatlerinde kimliği belirsiz kişi ya da kişiler tarafından kundaklandı





Zarar 4 milyon lira
Firma sahibi Abuzer Avcı bunu yapabilecek husumet yaşadıkları birilerinin olmadığını belirterek, 'Bizim iş makinalarımız o sahada güneş enerji sistemleri sahasının altyapısını oluşturmak için bulunuyordu. Orada arkadaşlarımız yaklaşık saat 10.00'a kadar çalıştı. Ondan sonra gece saat 01.30 sıralarında köylüler bana telefon açıp iş makinelerimizin orada yandığını söyledi. Biz de o tarafa yöneldiğimizde iş makinelerimizin başında itfaiye ve köylülerin olduğunu gördük. Daha sonra da iş makinelerimizin kullanılamaz hale geldiğini gördük. Yani biz babadan beri 30 yıllık esnafız. Hiç kimse ile kötü giden bir durumumuz olmadı. Personelimizden herkes hakkını alır. Herkes de bizi bilir fakat kimin sizi sevip sevmediğini bilemezsiniz. Bizim şüphelendiğimiz kimse yok. Burada 2 iş makinemiz yandı. Yaklaşık 4 milyon lira bir zararımız var. Elbette ki devletimizin orada hızlı çalışması, jandarmanın, JASAT'ın, savcılarımızın orada çalışması var fakat bizim devletimizden ricamız biraz daha süratli bir şekilde bu işin çözüme kavuşturulmasıdır' diye konuştu.İş makineleri, yapılan incelemenin ardından firmanın otoparkına götürüldü.









































































