Gürcistan Başbakanı Garibaşvili istifa etti
Gürcistan Başbakanı İrakli Garibaşvili istifa ettiğini duyurdu
29.01.2024 22:27:00
İhlas Haber Ajansı
İhlas Haber Ajansı





Gürcistan Başbakanı İrakli Garibaşvili istifa ettiğini duyurdu.
Gürcistan Başbakanı İrakli Garibaşvili, başkent Tiflis'te bulunan Hükümet Yönetimi binasında düzenlediği özel basın toplantısında kameralar karşısına geçerek görevinden istifa ettiğini duyurdu.
Garibaşvili, 'Değerli arkadaşlar, heyet ile görüştüğümüz karar hakkında kamuoyunu bilgilendirmek istiyorum. Bugün Başbakanlık görevinden ayrılıyorum. Geçtiğimiz yılın sonunda, üç yıllık faaliyetlerim hakkında kapsamlı bir raporu kamuoyuna sundum. Bildiğiniz gibi en zor dönemde, iç ve dış siyasi, ekonomik ve sosyal kriz şartlarında ikinci dönem hükümet başkanı olarak göreve başladım. Ben açıkça ülkemize hizmet ettim. Ülkemizin ve halkımızın çıkarlarını tavizsiz savundum ve bu dönemde ekiple birlikte elde ettiğimiz sonuçlardan gurur duyuyorum" ifadelerini kullandı.
Gürcistan Başbakanı İrakli Garibaşvili, başkent Tiflis'te bulunan Hükümet Yönetimi binasında düzenlediği özel basın toplantısında kameralar karşısına geçerek görevinden istifa ettiğini duyurdu.
Garibaşvili, 'Değerli arkadaşlar, heyet ile görüştüğümüz karar hakkında kamuoyunu bilgilendirmek istiyorum. Bugün Başbakanlık görevinden ayrılıyorum. Geçtiğimiz yılın sonunda, üç yıllık faaliyetlerim hakkında kapsamlı bir raporu kamuoyuna sundum. Bildiğiniz gibi en zor dönemde, iç ve dış siyasi, ekonomik ve sosyal kriz şartlarında ikinci dönem hükümet başkanı olarak göreve başladım. Ben açıkça ülkemize hizmet ettim. Ülkemizin ve halkımızın çıkarlarını tavizsiz savundum ve bu dönemde ekiple birlikte elde ettiğimiz sonuçlardan gurur duyuyorum" ifadelerini kullandı.













































































