İmamoğlu yaralı vatandaşlarla buluştu
İBB Başkanı ve Millet İttifakı’nın Cumhurbaşkanı Yardımcısı adayı Ekrem İmamoğlu, provokatörlerin taşlı saldırısında yaralanan Erzurumlu vatandaşların üçüyle Rize’de buluştu. “Bu olan işin ne Erzurum'la bir ilişkisi var ne bizim insanımızla" diyen İmamoğlu, "Kışkırtılan, tabiri caizse azmettirilen bir insan grubunun yaptığı bir ayıptır” dedi





15 Mayıs sonrası ilk ziyaret Erzurum'a
Zamanında iktidar kanadında siyaset yaptığını belirten yaralı Gıcırkan da "Çünkü o memleket bizim. Ben memleketimin adına her yerde, beni temsilen, dürüst olan yere bayrağımı alıp gittim. Şimdi ne yapıyorlar? Biz Erzurum'uz. Biz kimiz? Kardeşiz. Çok üzüldüm. Beni üzen şey, başıma gelen taş değil de benim bayrağıma atılan taş ve bana hastaneye giderken ikinci sınıf muamelesi yapılmasıydı. Sanki ben PKK'ymışım gibi muameleyi yapmaları beni çok üzdü, çok yaktı. Ben böyle bir şeyi hak ettiğimi zannetmiyorum. Biz, Nene Hatunların torunlarıyız. Böyle bir şey olur mu? Bu ülkeyi canla, başla, edeple kazanmış insanlarız" ifadelerini kullandı. "Bir arada yaşıyoruz" diyen İmamoğlu, "Bak işte geldik burada, Rize'deyiz, Yarın. İstanbul'dayız. Allah'a şükür. Neyse. Allah korudu. Allah, beterinden korusun diyeceğim" şeklinde konuştu. İmamoğlu, "Erzurum'a yolunuz düşerse, bekleriz" diyen yaralılar ve yakınlarına, "Geleceğim. 15 Mayıs'tan sonra, ilk ziyaretlerimden birini Erzurum'a yapacağım" yanıtını verdi. YENİ MESAJ













































































