İntihar mektubu delil sayıldı, katil sanığı koca serbest kaldı
Antalya'da eşini tüfekle vurarak öldürdüğü iddiasıyla yargılanan Hüsamettin Keklik, ilk duruşmada delil yetersizliği nedeniyle beraat etti
İhlas Haber Ajansı





Antalya'nın Aksu ilçesi Altıntaş Mahallesi'nde 14 Şubat 2025 sabahı meydana gelen olayda, eşi Düriye Çiğdem Keklik'i (33) tüfekle vurarak öldürdüğü iddiasıyla tutuklanan Hüsamettin Keklik (30), yargılandığı davada ilk duruşmada beraat etti. Antalya 3'üncü Ağır Ceza Mahkemesi'nde görülen duruşmada mahkeme heyeti, "Eşe karşı kasten öldürme" suçundan yargılanan sanık Keklik hakkında suçun sabit olmaması ve kesin delil bulunmaması gerekçesiyle beraat ve tahliye kararı verdi.
Maktulün kocasına yazdığı mektup yürekleri dağladı

Olay günü, sanık Hüsamettin Keklik'in 112 Acil Çağrı Merkezi'ni arayarak işten eve döndüğünde eşini evde ölü bulduğunu bildirdiği öğrenildi. Eve gelen sağlık ekipleri, Düriye Çiğdem Keklik'in göğsünden tüfekle vurularak hayatını kaybettiğini tespit etti. Olay yerinde, maktule ait olduğu belirlenen bir intihar mektubu bulundu. Mektupta, "Seni aldatmadım, fotoğrafların hiçbirinden haberim yok, senden başkasını düşünmedim. Seni canımdan çok sevdim. Hakkını helal et. Kendi isteğimle canıma kıyıyorum" ifadeleri yer aldı.








































































