İran’dan, ABD-İsrail hedeflerine yeni füze saldırısı
İran Devrim Muhafızları Ordusu, İsrail'e ve bölgedeki ABD hedeflerine yönelik yeni füze saldırıları düzenlediğini açıkladı
Haber Merkezi





Devrim Muhafızları Ordusu Halkla İlişkiler Biriminden yapılan açıklamada, "Gerçek Vaat-4 Operasyonu'nun 29. dalgası kapsamında İsrail ve bölgedeki ABD üslerine yönelik geniş çaplı füze saldırıları" başlatıldığı belirtildi.
Bugün gerçekleştirilen 9'uncu dalga misilleme

İsrail ordusu, ABD ile birlikte saldırılar düzenledikleri İran'dan yeni füze saldırısı başlatıldığını açıkladı.
İsrail ordusundan yapılan açıklamada, İran'dan atılan füzelerin önlenmesi için hava savunma sistemlerinin devreye girdiği belirtildi.
Misilleme saldırıları tehdidi altındaki bölgelerde vatandaşların cep telefonlarına ön uyarı mesajları atıldığını belirten açıklamada, bir sonraki duyuruya kadar sığınaklarda kalmaları talimatı verildiği vurgulandı.
İsrail'in başkenti Tel Aviv ve çevresinin yanı sıra ülkenin güneyinde de sirenlerin çaldığı basına yansıdı.
İran son füze saldırısı, bugün gerçekleştirdiği 9'uncu dalga misilleme oldu.
İran: ABD ve İsrail altyapıyı vurmaya devam ederse, bölgede benzer eylemler gerçekleştireceğiz

İran ordusu, ABD ve İsrail'in ülkedeki enerji altyapısını vurmaya devam etmesi halinde bölgedeki petrol tesislerini hedef alacağı uyarısında bulundu.
Devlet televizyonuna konuşan Hatemül Enbiya Merkez Karargahı Sözcüsü İbrahim Zülfikari, ABD ve İsrail'in İran'ın altyapısına yönelik saldırılarını değerlendirdi.
Zülfikari ABD ve İsrail'in, "halka ait yakıt ve enerji altyapısı ve hizmet merkezlerinin bazı kısımlarını hedef alacak kadar ileri gittiğini" belirtti.
İran silahlı kuvvetlerinin, bölgedeki tüm yakıt, enerji ve kamu hizmeti altyapıları hakkında "istihbarata, bilgiye ve saldırı kabiliyetine sahip olduğunu" ileri süren Zülfikari, buna rağmen, İran'ın "şimdiye kadar benzer herhangi bir eylemden kaçındığını" ifade etti.











































































