İstanbul Milli Eğitim Müdürü Ömer Balıbey, fuel-oil ile ısıtılan bazı okullarda yaşanan yakıt sıkıntısının okullara geçici ödenek çıkartılarak çözüldüğünü kaydetti.
Balıbey, yarıyıl tatilinin ardından fuel-oil ile ısıtılan 30-40 okulda yakıt sıkıntısı nedeniyle geçici bir ısınma problemi yaşandığını hatırlattı. İstanbul'da 840 okulun kömür, 250 okulun doğalgaz, 348 okulun fuel-oil, bir kısmının da motorinle ısıtıldığını belirten Balıbey, fuel-oil ile ısıtılan 348 okulun yakıt sözleşmesinin 1 Ocak 2003 tarihinde bittiğini, yeni ihalenin 20 gün önce verildiğini kaydetti. Balıbey, şöyle dedi:
"İhale Yasası nedeniyle 15 günlük bir bekleme süresi var. Bu arada 30-40 civarındaki okulda, arkadaşlarımız tedbirsiz davrandığı için yakıt tamamen bitmiş. Zamanın Kurban Bayramı ertesine rastlaması ve okulların da soğuk olması nedeniyle bu okullarda bir sıkıntı yaşandı. Biz konuyu Vali Muammer Güler'e intikal ettirdik. Sayın Vali talimat verdi. Geçici bir çözümle İl Özel İdare bütçesinden bu okullara 6'şar milyar lira para çıkartıldı ve sorun çözüldü."
Balıbey, yarıyıl tatilinin ardından fuel-oil ile ısıtılan 30-40 okulda yakıt sıkıntısı nedeniyle geçici bir ısınma problemi yaşandığını hatırlattı. İstanbul'da 840 okulun kömür, 250 okulun doğalgaz, 348 okulun fuel-oil, bir kısmının da motorinle ısıtıldığını belirten Balıbey, fuel-oil ile ısıtılan 348 okulun yakıt sözleşmesinin 1 Ocak 2003 tarihinde bittiğini, yeni ihalenin 20 gün önce verildiğini kaydetti. Balıbey, şöyle dedi:
"İhale Yasası nedeniyle 15 günlük bir bekleme süresi var. Bu arada 30-40 civarındaki okulda, arkadaşlarımız tedbirsiz davrandığı için yakıt tamamen bitmiş. Zamanın Kurban Bayramı ertesine rastlaması ve okulların da soğuk olması nedeniyle bu okullarda bir sıkıntı yaşandı. Biz konuyu Vali Muammer Güler'e intikal ettirdik. Sayın Vali talimat verdi. Geçici bir çözümle İl Özel İdare bütçesinden bu okullara 6'şar milyar lira para çıkartıldı ve sorun çözüldü."










































































