İstanbullu çiftçilere fide desteği
İstanbul Büyükşehir Belediyesi, İstanbullu çiftçilere 5 yılda 70 milyon fide desteği verdi
Haber Merkezi





İstanbul Büyükşehir Belediye Başkan vekili Nuri Arslan, Silivri Belediye Başkanı Bora Balcıoğlu ve İBB Meclis üyelerinin daveti üzerine Silivri'de düzenlenen ücretsiz 'Kışlık Sebze Fidesi Dağıtım Töreni'ne Bağımsız Türkiye Partisi İstanbul il Başkan Yardımcısı ve Protokol Başkanı Mehmet Aksoy katılım sağladı.
İBB, Başkan Ekrem İmamoğlu'nun talimatıyla, 2020 yılından bu yana İstanbullu çiftçilere verdiği desteği devam ettiriyor. Silivri'de düzenlenen 'Kışlık Sebze Fidesi Dağıtım Töreni'nde konuşan İBB Başkanvekili Nuri Aslan, "Bu yıl toplamda 1.754 çiftçimize, 7.861.000 adet kışlık sebze fidesi desteği sunacağız. Böylece 2020'den bugüne yazlık ve kışlık sebze fidesi desteğimiz 70 milyon adede ulaşacak. 2020 yılında 693 olan destek verdiğimiz çiftçi sayısını da bugün 9.843'e çıkardık," bilgilerini paylaştı.
Törene katılan Bağımsız Türkiye Partisi İstanbul İl Başkan Yardımcısı ve Protokol Başkanı Mehmet Aksoy, "Günümüz şartlarında halkın, meyve sebzeye ulaşımı maddi açıdan maalesef çok zorlaştı. İstanbul dışından gelen her ürünün maliyeti mazot fiyatları, işçilik ve lojistik yani maliyet ekonomisinden dolayı uçmuş durumda. Bu manada İBB'nin yaptığı çok kritik ve önemli bir katkıdır. İstanbullu çiftçilerimiz yalnız olmadığını görüyor. Sayın başkan Ekrem İmamoğlu'nun bir önce özgürlüğüne kavuşması, bu tarz projeleri arttırmasını temenni ediyorum" dedi.
















































































