Kaçan balık büyük oldu
Fenerbahçe'den Berisha'yı 4 milyon euroya kadrosuna katan Augsburg, golcü oyuncuyu 15 milyon euroya elden çıkarmaya hazırlanıyor
02.08.2023 17:10:00 / Güncelleme: 02.08.2023 18:53:35
Ruhi Sarı
Ruhi Sarı





Almanya Bundesliga ekiplerinden Augsburg, geçtiğimiz sezon 300 bin euro'ya kiraladığı Mergim Berisha'nın bonservisini Fenerbahçe'den geçen ay 4 milyon euro karşılığında almıştı.
Alman basınından Kicker'in haberine göre, Augsburg'un golcü oyuncuyu önemli bir fiyata satmaya hazırlanıyor. Bundesliga ekibi, 25 yaşındaki oyuncuyu en az 15 milyon euroya elden çıkaracak ve kısa sürede tam 11 milyon euro kar elde edecek. Fenerbahçe Berisha'yı 2021 Eylül ayında 5 milyon euro karşılığında Salzburg'dan transfer etmişti.
Alman basınından Kicker'in haberine göre, Augsburg'un golcü oyuncuyu önemli bir fiyata satmaya hazırlanıyor. Bundesliga ekibi, 25 yaşındaki oyuncuyu en az 15 milyon euroya elden çıkaracak ve kısa sürede tam 11 milyon euro kar elde edecek. Fenerbahçe Berisha'yı 2021 Eylül ayında 5 milyon euro karşılığında Salzburg'dan transfer etmişti.















































































