Kargo ve lojistik zirvesi 25 Mayıs'ta başlayacak
Son bir yılda 10 milyar TL'nin üzerinde yatırım gerçekleştiren kargo ve lojistik sektörü, 25 Mayıs'ta düzenlenecek kargo ve lojistik zirvesinde kamu yöneticileri ve hizmet sağlayıcı firmalar ile bir araya gelecek





'Dolaylı ve direk olarak milyonlarca insana istihdam sağlıyoruz'
Organizasyonla ilgili bilgi veren Yurtiçi Kargo Genel Müdürü ve KARİD Başkanı Fatih Önyol, bu organizasyonun Türkiye'de ilk defa düzenlendiğini, önümüzdeki yıllarda da devam ederek gelenekselleşeceğini ifade etti. Önyol ayrıca, 'Bugün 200 binden fazla çalışanıyla Türkiye'nin dört bir yanında vatandaşlarımıza hizmet götüren kargo ve lojistik sektörü, tedarikçi firmalarını da göz önünde bulundurursanız milyonlarca insana istihdam sağlıyor. Sektörün 50 binden fazla aracı her gün yollarda yüzbinlerce kilometre yapıyor' dedi.Sektörün Türk ekonomisine katkısının yüz milyarlarca liranın üzerinde olduğunu belirten Önyol, sözlerine şöyle devam etti: "Günümüzde kargo ve lojistik sektörü ticaretin önemli köprülerinden biri haline gelmiş durumdadır. Dolayısıyla bu sektörde yaşanması muhtemel sorunlar, ekonomimizde ciddi yaralar açabilir. İşte tam bu nedenle dernek olarak sürekli sektörümüzü bilgilendirmek ve geliştirmek istiyoruz. Bu isteğin önemli göstergelerinden biri de işte bu zirvedir. Bu bağlamda kargo, kurye, e-ticaret firmaları ile onlara hizmet sunan tüm alt sektör temsilcilerini, 25-26 Mayıs 2022 tarihlerinde İstanbul'da gerçekleşecek Post and Parcel Uluslararası Zirvesi'nde buluşturuyoruz. Bu buluşma sadece stantların açıldığı bir zirve olmayacak. Zirvede iki gün boyunca alanında uzman konuşmacılarla sektörün değişen yeni yüzü, beklentileri, gelişme alanları, yapay zeka ve otonom teslimat araçları gibi yeni teknolojilerle entegrasyonu ve sorunları masaya yatırılacak".















































































