Kartal Gomez ve Rhodolfo'ya kavuştu
Beşiktaş'ta izinleri sona eren Mario Gomez ve Luiz Rhodolfo, bugün takımla birlikte antrenmana çıktı
07.01.2016 00:00:00
Spor Toto Süper Lig'de ikinci yarı hazırlıklarını Antalya'da sürdüren Beşiktaş, çalışmalarına devam etti. Belek'te konakladığı otelde çalışmalarını sürdüren siyah-beyazlıların, sabah antrenmanında salonda denge, kuvvet ve kondisyon çalışması yaptığı bildirildi. Kampa dün gece katılan Mario Gomez ve Luiz Rhodolfo'nun önce salonda daha sonra da sahada çalışma gerçekleştirdiği belirtildi. Siyah-beyazlılar, çalışmalarını akşam saatlerinde yapacağı antrenmanla sürdürecek.





















































































