'Keita kendi gelmek istedi'
Şanlıurfaspor’da göreve yeni başlayan Fethi Şimşek başkanlığındaki Yönetim Kurulu ilk transfer bombasını patlattı. Bu bomba transfer hakkında kulübün basın sözcüsü Müslüm Yanmaz Radyospor'a önemli açıklamalarda bulundu
24.01.2013 00:00:00
Yanmaz, Keita ile bir haftadır görüştüklerini, belli bir mütabakat sağladıklarını söyledi. Keita'nın yarın itibariyle İstanbul'da olacağını, sağlık kontrolünden sonra bir sorun çıkmazsa imzaları atacaklarını söyledi. "TEKLİF MENAJERİNDEN GELDİ"Keita ile altı aylık bir görüşmenin ardından anlaşma sağladıklarını söyleyen Yanmaz "Keita ile altı aylık bir görüşmenin ardından anlaşmaya vardık. Teklif Keita'nın menajerinden geldi. Biz de yeni yönetim olarak bomba transfer yapmayı düşünüyorduk. Yeni yönetimin amacı en azından play-off'lara kalmak oradan da Süper Lig'e çıkmak. Bunu da takımın eksik yanlarına, bu eksikleri kapatacak futbolcular alarak kapatmayı düşünüyoruz. Süper Lig'e çıkmayı istiyoruz. Hedefimiz ilk altı, fazla puan farkı yok." dedi. "İMZALAR ATILMADAN..."Keita'nın yüksek maliyetli bir futbolcu olduğunu ve bunu imzalar atılmadan açıklamak istemeyen Yanmaz "Keita yüksek maliyetli bir futbolcu ancak imzalar atılmadan açıklamak istemiyoruz. Başka transferlerimiz de var. Yarın Keita transferi ile o transferleri de açıklayacağız." diyerek sözlerine son verdi.



















































































