“Koç açıklamalarıyla F.Bahçe’yi geriye attı”
Beşiktaş'ın eski futbolcusu Ali Eren Beşerler, 2-3 haftada bir sıkıntı çıkan bir ligin geride kaldığını bunun da gazeteci ve yorumculara yaradığını söyledi
28.05.2024 17:58:00 / Güncelleme: 28.05.2024 18:02:58
Ruhi Sarı
Ruhi Sarı





Bu sezon Galatasaray ve Fenerbahçe, diğer takımlardan ayrılarak amansız bir şampiyonluk yarışı verdi. Diğer takımların bu duruma bir reaksiyon veremeyip çok gerilerde kalması ligin tadını biraz kaçırdı.
Beşiktaş'ın eski futbolcusu Ali Eren Beşerler, bu durumun ligin kalitesini düşürdüğünü, hemen hemen 2-3 haftada başkanlardan tutun hakemlere kadar problemlerin çıktığını bunun da yorumcu ve gazetecilere yaradığını söyledi.
Beşiktaş'ın eski futbolcusu Ali Eren Beşerler, bu durumun ligin kalitesini düşürdüğünü, hemen hemen 2-3 haftada başkanlardan tutun hakemlere kadar problemlerin çıktığını bunun da yorumcu ve gazetecilere yaradığını söyledi.


















































































