Koç Holding'den 6.4 milyarlık yatırım
Koç Holding olarak son 5 senede yaklaşık 35 milyar TL'lik yatırım yaptıklarını açıklayan Koç Holding Yönetim Kurulu Başkanı Ömer M. Koç, bu yılın 9 ayında yaklaşık 6.4 milyar TL yatırım gerçekleştirdiklerini söyledi





Koç Topluluğu'nun Adana, Gaziantep, Hatay, Kahramanmaraş, Kilis, Mersin, Niğde ve Osmaniye'deki 300'e yakın bayisinin bir araya geldiği etkinliğin açılışında konuşan Ömer Koç, dünya genelinde iş yapma biçimlerinin ve tüketici alışkanlıklarının önemli bir değişim geçirdiğini bildirdi. 'Dördüncü Endüstri Devrimi' ya da 'Dijital Çağ' olarak adlandırılan bu yeni dönemde ancak teknolojiyi ve kaynaklarını etkin kullanan ülkelerin dünyada söz sahibi olabileceğini vurgulayan Koç, böyle bir küresel tablo içinde, Türkiye'yi yeni dijital çağda rekabetçi kılacak ortamın hazırlanması da önem kazandığını kaydetti.
Koç, "Bu çerçevede ülkemiz de dünyadaki baş döndürücü gelişime ve değişime ayak uyduracak; hatta bunu şekillendirecek nesilleri yetiştirebildiğimiz ölçüde aydınlık ve çağdaş bir geleceğimiz olacağına inanıyorum. 100. yılımıza doğru emin adımlarla ilerlerken küreselleşmeye, yenilikçiliğe, teknolojiye ve yaratıcılığa verdiğimiz önemle büyümeye devam ediyoruz" ifadelerini kullandı.
90 yılı aşkın süredir devam ettirdiğimiz başarılarımızı, ülkemize ve insanımıza duyduğumuz sevginin ve bağlılığın bir neticesi olarak nitelendiriyorum. Asıl başarımızın yarattığımız şirketler veya ürünler değil, güçlü itibarımız ve istikrarla temsil ettiğimiz değerler olduğuna inanıyorum. Kuruluşumuzdan bu yana üzerine titreyerek koruduğumuz değerlerimizin, laik cumhuriyetin ilke ve devrimlerine bağlılığımızın, bugün ne kadar önemli ve vazgeçilmez olduğunu görüyoruz. Türk iş dünyasının öncü kuruluşu olarak her konuda ve her alanda, dürüst ve adil iş yapış şeklimizden, ürünlerimizin kalitesine, markalarımızdan teknoloji gücümüze kadar dünya standartlarını ve en iyiyi hedef alıyor ve bu azimle çalışıyoruz."
"Küresel vizyonumuz ve sürdürülebilir büyüme stratejimiz çerçevesinde teknoloji, Ar-Ge, inovasyon ve insan kaynağımızı geliştirmek için kesintisiz yatırım yapıyoruz" ifadesini kullanan Çakıroğlu, şunları kaydetti: "Bu hedefle, dijital teknolojilerin sunduğu fırsatlardan en etkin şekilde faydalanıp yeni büyüme alanları yaratmak üzere Koç Holding liderliğinde 'Dijital Dönüşüm Programı' başlattık.
Amacımız dijital teknolojilerin sunduğu fırsatlardan tüm şirketlerimizin en yüksek seviyede yararlanmasını sağlamak, müşterilerimize benzersiz bir deneyim ve ilave değer yaratmak, hızla değişen rekabet ortamında şirketlerimizi daha da güçlendirmek ve gelecek vaat eden yeni iş alanları yaratmak. Böylece Türkiye'de dijital dönüşüme de liderlik etmeyi ve ülkemizin geleceğine değer katmayı hedefliyoruz."














































































