'Küçük Şeyler' görücüye çıktı
Gaziantep'te 48 sanatçının eserlerinden hazırlanan "Küçük Şeyler" karma sergisi açıldı
Resim yapmak kent, kent yaşamı, doğa, insan, yalnızlık, kalabalıklar gibi çeşitli temaların işlendiği sergide yağlı boya ve akrilik gibi çeşitli tekniklerin yer aldığı resimler sergilendi. Sergi açılışına katılan sanatçılardan Özgür Eryılmaz, 'Küçük Şeyler' başlıklı karma sergi projesinin ilk olarak 1996-2012 yılları arasında Eskişehir Anadolu Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi Resim Bölümü'nde Öğretim Görevlisi olarak çalışan Hakan Esmer'in girişimleri ile başladığını söyledi. Esmer'in 2008'deki girişimleri ile 100 eserle başlatılan Küçük Şeyler Sergi Projesi'nin 2016'ya kadar Anadolu Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi'nde atılan adımlar sayesinde, her sergide çıtasını daha da yükselterek 5 bin dolayındaki çalışmayı koleksiyoner ve sanatseverle buluşturulduğunu kaydeden Eryılmaz, "Genç sanatçıları teşvik etmeyi ve daha deneyimli kuşaklar ile bir araya getirerek, sanatsal etkinliklerin diri tutulmasını sağlamayı amaçlıyoruz" dedi.
Sanatın, yaşama ilişkin sonsuz sayıda çözüm sunduğunu anlatan Eryılmaz, çok renkli bir serginin sanatseverlerin beğenisine sunulduğunu ifade etti. Eryılmaz, "Sergide 48 ayrı renk, yorum, tad ve bakış açısı var. Sanat bize sonsuz seçenekler sunuyor. Sanatın dili sonsuzdur. Bizler doğanın bir parçasıyız. Bir taşın bile canı olduğunu düşünüyorum. Arkeologlar geliyor taşı inceliyor ve yorumlayabiliyorlar" diye konuştu.















































































