Kuzey Kore lideri Kim Jong-Un, ülkesinin nükleer silah sayısını “geometrik olarak artırdığını”söyledi
Kuzey Kore lideri Kim Jong-Un, ülkesinin nükleer silah sayısını “geometrik olarak artırdığını” itiraf ederek, “Nükleer silahlı rakip devletlerden gelebilecek her türlü tehditle başa çıkabilmek adına nükleer kapasitemizi istikrarlı bir şekilde güçlendireceğiz” dedi
Haber Merkezi





'Nükleer silahlarımız geometrik artıyor'
Ülkesinin nükleer silah üretimini sürdürdüğünü açıkça dile getiren Kim, "Şu anda, nükleer silahların sayısını geometrik olarak arttırarak nükleer silahlı kuvvetler oluşturma politikasını mükemmel bir şekilde uyguluyoruz" dedi. Buna rağmen nükleer güçlerinin savunma amaçlı olduğunu iddia eden Kim, "Sürekli olarak ciddi bir nükleer tehdide maruz kalıyoruz. Kendimizi savunmak için edindiğimiz nükleer silahlarımız kimseye tehdit oluşturmamaktadır. Devletimiz sorumlu bir nükleer silah devletidir" ifadelerini kullandı. Kim, Kuzey Kore ordusunun görevinin savaş kabiliyetini sürekli olarak güçlendirmek ve ülkesinin çıkarlarını korumak olduğunu da sözlerine ekledi.















































































