Madenciler yine Aydın Dinçer dedi
İstanbul Maden İhracatçıları Birliği'nde (İMİB) üç adayın yarıştığı başkanlık seçimi sonuçlandı.
15.04.2018 00:00:00
İstanbul Maden İhracatçıları Birliği'nde (İMİB) üç adayın yarıştığı başkanlık seçimi sonuçlandı. İstanbul Yenibosna'daki Dış Ticaret Kompleksi'nde gerçekleştirilen seçimli genel kurulda Aydın Dinçer, yeniden İMİB Yönetim Kurulu Başkanı seçildi.
Toplam 385 İMİB üyesinin oy kullandığı seçimlerde mevcut başkan Aydın Dinçer, 177 üyenin oyunu alırken, diğer adaylardan Ergün Efendioğlu 142, Mustafa Selçuk Çevik ise 65 oy aldı. Bir oy ise geçersiz sayıldı. İMİB'de Seçimli Genel Kurul'a kadar görevde bulunan Yönetim Kurulu ile Denetim Kurulu üyelerce ibra edilirken, Birliğin 2018 yılı bütçesi de üyelerin oybirliğiyle kabul edildi. Aydın Dinçer seçildikten sonra yaptığı açıklamada "Dinamik bir sektörüz. Altı ay önce de demokrasiye uygun bir seçim yapmıştık. Bugün de yine bize yakışan, kavgasız gürültüsüz bir demokrasi şöleni yaşadık" dedi. EKONOMİ SERVİSİ
Toplam 385 İMİB üyesinin oy kullandığı seçimlerde mevcut başkan Aydın Dinçer, 177 üyenin oyunu alırken, diğer adaylardan Ergün Efendioğlu 142, Mustafa Selçuk Çevik ise 65 oy aldı. Bir oy ise geçersiz sayıldı. İMİB'de Seçimli Genel Kurul'a kadar görevde bulunan Yönetim Kurulu ile Denetim Kurulu üyelerce ibra edilirken, Birliğin 2018 yılı bütçesi de üyelerin oybirliğiyle kabul edildi. Aydın Dinçer seçildikten sonra yaptığı açıklamada "Dinamik bir sektörüz. Altı ay önce de demokrasiye uygun bir seçim yapmıştık. Bugün de yine bize yakışan, kavgasız gürültüsüz bir demokrasi şöleni yaşadık" dedi. EKONOMİ SERVİSİ















































































