Mansur Yavaş'tan olay açıklama
'Ankara halkına söz veriyorum' ifadelerini kullanan Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Mansur Yavaş, "Dönemimiz bittiğinde bizim için 'Çalışmadı' diyemeyecekler, 'Çalıyor ama çalışıyor' diyemeyecekler, 'Çalmadan çok çalıştı' diyecekler" dedi





'Çalmadan çok çalıştı' diyecekler
'Belediye halk içindir' anlayışını benimsediklerini vurgulayan Yavaş, sözlerini şöyle sürdürdü: "Sizlere ve bizi izleyen Ankara halkına söz veriyorum. Dönemimiz bittiğinde bizim için 'Çalışmadı' diyemeyecekler. 'Temiz su, teknoloji merkezi, ulaşım projeleri yapmak varken çöp projelere para harcadı' diyemeyecekler. 'Halkın kazandığı helal parayı harama ortak etti' diyemeyecekler. 'Bu kentin çocuklarının rızkını geçmişteki gibi terör örgütlerinin finansmanında kullandılar' diyemeyecekler. 'Halka pahalı su ve bilet satıp halkın taleplerine kulak tıkadı' diyemeyecekler. 'Çalıyor ama çalışıyor' diyemeyecekler, 'çalmadan çok çalıştı' diyecekler. Ben, onurlu bir insanım. İki çocuk babasıyım. Hayatım boyunca çocuklarıma bırakacağım en büyük mirasın iyi bir itibar olduğuna hep inandım. Buradaki azınlık bir kesimin uyguladığı siyaset anlayışı yakışıksız kelimeleri söylemeyi ya da yutmayı doğal karşılayabilir ancak ben bunları kabul etmiyorum. Bu ülkenin hiçbir onurlu evladı da bu alçak kelimeleri kabul etmez ve asla hak etmiyordur. Burası Mansur Yavaş'ın babasının makamı olsa daha farklı cevaplar veririm. Ancak burası, Ankara Büyükşehir Belediye Başkanlığı makamı. Bu kentte, hizmet etmekle mükellef olduğumuz 6 milyon insan yaşıyor. Ankara halkına hizmet için buradayız." Toplantıda ABB, ASKİ ve EGO'nun bütçeleri oybirliğiyle kabul edildi.













































































