Melisa Ülkü'nün 123. saatte inanılmaz kurtuluşu
Kahramanmaraş Elbistan'da annesiyle gittiği markette 7,6'lık ikinci depreme yakalanan ve enkaz altında kalan 23 yaşındaki Melisa Ülkü, ekiplerin olağanüstü gayreti sonucu 123. saatte sağ olarak kurtarıldı. Kendisine hayat üçgeni oluşturan ve boşluktan çıkamayınca montunu kurtarma ekiplerine teslim eden Melisa Ülkü'nün ilk isteği ise su oldu. Annesinin cenazesine de market içerisinde ekiplerce ulaşıldı





AFAD, Polis Arama Kurtarma, Jandarma ve UMKE ekiplerinin zamanla yarışı başladı. Saat 16.40 sıralarında enkazdan çıkarılan Melisa Ülkü, Elbistan'da 7,6 büyüklüğündeki depremin ardından 123. saatte çıkarılmış oldu. Kurtarma operasyonu sonrası ekipler büyük sevinç yaşadılar. Montuyla bulunduğu enkaz yığınları arasından çıkamayacağı anlaşılan Melisa Ülkü onu ve çantasını ekiplere emanet etti.
Ses duyduk, polis arama sismik çalışma yaptı
'Melisa Ülkü'nün ilk sesine ulaştık. Daha sonrasında annesiyle depreme yakalandıklarını söyledi. Annesinin kendisine yakın olduğunu ve vefat etmiş olabileceğini anlattı. Pak ekipleri sismik dinleme AFAD ekipleri çalışma yaptılar. Melisa hayat üçgeni oluşturmuş. Korkmamasını söyledik. PAK ekipleri olarak çok büyük çaba sarf ettik. İnce şekilde çalışmamız gerekiyordu. Başarılı çalışma yaptık. Çok mutluyuz. Montunu çıkarmak zorunda kaldık. Çünkü dar bir alandan geçmesi lazım. Montunu arkadaşlarımıza emanet etti. Çıkınca teslim ettik. Çantasını bırakmak istemedi. Dışarı çıkınca da çantasını istedi. Kendisiyle sürekli konuşmak durumunda kaldık.'
Ekipler, Melisa Ülkü'nün annesinin cansız bedenine de ulaştılar.















































































