Nasuh Mahruki'den Altılı Masa'ya ayar
Muhalefet partilerinin oluşturduğu Altılı Masa'nın BTP lideri Hüseyin Baş'a bile 'Biz genişlemeyeceğiz, açılmayacağız' dediğini hatırlatan AKUT Vakfı Başkanı Nasuh Mahruki, Altılı Masa'nın 'biz böyle iyiyiz, genişlemeyeceğiz' kafasından çıkması gerektiğini söyledi





'Demokrasicilik oynamanın zamanı değil'
Programda, "Demokrasicilik oynayacak zaman da değil, kumar oynayacak zaman da" ifadelerini kullanan Nasuh Mahruki, şunları söyledi: "Altılı Masa, 'BTP Genel Başkanı Hüseyin Baş'a bile 'Biz genişlemeyeceğiz, açılmayacağız' deyip yolladıktan sonra, siz de dışarıda kalan insanların da çok nazik ve empatiyle davranmalarını bekleyemezsiniz. Yani siz Altılı Masa'yı kapalı bir kutu gibi tutarsanız, dışarıdakiler de buraya hiçbir şekilde giremeyeceklerini hissederlerse tabii ki onlar da ona göre bir siyaset düşünmek zorunda kalırlar. Ama siz şimdiden karşınızda bir ejderha var kardeşim. Bu ejderha 20 senedir Türkiye'yi yedi bitirdi, yaktı kül etti. Eğer bir daha iktidara gelirse geri kalanı da yiyecek bitirecek, yakacak kül edecek ve mahvedecek. Bunu hiç birimiz istemiyoruz. Bunun bir tek yolu var, bu da bu seçimi kesin olarak kazanmaktır. Bu seçimi yüzde 55'le kazanmak filan değil, yüzde 70'le kazanmak. Yüzde 70'le kazanmanın da yine bir tek yolu var, bu da herkesi birleştirmektir. Çünkü eğer yüzde 55'le filan kazanırsanız, kazanamazsınız. Bunlar kabul etmezler onu. Onu zaten alavere, dalavere, al takke ver külah hallederler. Ezici bir çoğunlukla yenilmeleri lazım. Ezici bir çoğunlukla yenilmelerinin tek yolu var, birleşmek zorundasınız. O yüzden Altılı Masa 'biz böyle iyiyiz, genişlemeyeceğiz' kafasından çıkması lazım. Biraz daha geniş düşünmesi lazım.
















































































