Ne yaptıysa serasını kurtaramadı
Antalya'da dün sabah etkili olan sağanak yağışın ardından birçok serayı su bastı. Serasını su basan çiftçi yaşadıklarını çektiği video ile gösterip, "Müdahale etmemize fırsat kalmadı" dedi





'Dere oldu, nehir oldu burası'
Suların çekilmesi ile serasına gelen Sulak, 'Bir bulanık su geldi, önüne muşambayı koyuyorum beni de götürmeye çalışıyor muşambayla birlikte. Bana mısın demiyor. Ne bulduysa bizi ittirdi. Dere oldu, nehir oldu burası. Müdahale etmemize fırsat kalmadı. 1 saatin içerisinde bizi mahvetti. Üzüldüm, moralim bozuldu ama ne yapayım. Videoyu çektim ki halimizi görsünler istedim' şeklinde konuştu.
Yağmur anında serada bulunan eşi Gülfer Sulak ise, 'Ben domates topluyordum, biranda kapkara bir su geldiğini gördüm. Eşime seslendim. Ne olduysa o anda oldu. Biranda sel götürdü. Önünü kesmeye, durdurmaya çalıştık ama olmadı, başaramadık. Emeklerimizi aldı gitti. Yağmur komple üstümüzden geçti. Saat 02.30'da başladı, 16.00'ya kadar müdahale ettik ama başarılı olamadık. Aşırı şekilde zararımız var. Domatesleri henüz toplamamıştık. İlk defa topluyorduk başımıza bu geldi. Kasalarımız, kömürlerimiz gitti. Zarar büyük. Kendimize bir şey olacak diye de korktum. Eşime seslendim, işçiyi kenara çektik. Artık bırak mal gitsin dedim. Yoksa su bizi de götürecekti. Bu seranın içi nehir oldu. Çocukları Allah'a emanet edip ben bu serayla ilgilendim. Sözün bittiği yere geldik' ifadelerini kullandı.İHA















































































