Öğretmenlerin köşküne el konuldu!
CHP Genel Başkan Yardımcısı İlgezdi, 53 yıldır kamu yararına çalışan Türkiye Emekli Öğretmenler Derneği'nin merkez olarak kullandığı İstanbul Üsküdar'da bulunan arazi ve ikinci derece tarihi eser olan köşkün Sultan Selim Hanı Kadim Vakfı’na devredildiğini bildirdi.





Bu bir bağışlama
İlgezdi, şartlı bağışlanan arazi ve köşk 1952 yılında İstanbul İl Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından işletildiğinin altını çizerek, "1967 yılından beri İstanbul İl Özel İdare Müdürlüğü ve İstanbul İl Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından yapılan protokolle bu köşk ve arazinin işletmesi Kamu Yararına Çalışır Türkiye Emekli Öğretmenler Derneğine bırakılmıştı" diye konuştu. İlgezdi, Vakıflar Genel Müdürlüğünün bağlı olduğu Kültür ve Turizm Bakanı Mehmet Nuri Ersoy'a "Fatma Şadiye Toptani tarafından 1863 yılında başka bir şahıstan alınan köşk ve arazinin 'Sultan Selim Hanı Kadim Vakfına' ait olduğu nasıl belirlenmiştir? Bu alan yapılan protokole uygun şekilde kamu yararına çalışan Türkiye Emekli Öğretmenler Derneği'ne neden tahsis edilmemiştir? Bu alan yapılan protokole uygun şekilde kamu yararına çalışan Türkiye Emekli Öğretmenler Derneği öncülüğünde öğretmenlerimiz için bir tesis haline neden getirilmemektedir? Bu alan nasıl değerlendirilecektir?" sorularını yöneltti. HABER MERKEZİ
















































































