Antalya'nın Alanya İlçesi'ne bağlı Ketenlik Köyü İlköğretim Okulu öğrencileri ve velileri, öğretmen sayısının yetersiz olduğu gerekçesiyle boykot yaptılar.
Alanya'nın Konaklı Beldesi'ne bağlı Ketenlik Köyü İlköğretim Okulu'nda öğrenciler, bugün derslere girmediler. 67 öğrencinin eğitim gördüğü okullarında iki öğretmenin görev yaptığını, bu sayının yetmemesi nedeniyle derslerin büyük bölümünün boş geçtiğini vurgulayanöğrenciler, alkışlarla protesto ettiler. Öğrencilere, velileri de destek verdi.
Veliler de çocuklarının sağlıklı eğitim almadığını belirterek, yeterli sayıda öğretmen ataması yapılıncaya kadar çocuklarını okula göndermeyeceklerini söylediler. Alanya İlçe Milli Eğitim Şube Müdürü Ramazan Akın okula gelerek, öğrenci velileriyle görüştü. Öğrenci ve velilerin tepkisinin yanlış olduğunu belirten Akın, öğretmen sıkıntısının kısa zamanda giderileceğini söyledi. Akın, velilerden çocuklarını bir an önce okulagöndermelerini istedi.
Alanya'nın Konaklı Beldesi'ne bağlı Ketenlik Köyü İlköğretim Okulu'nda öğrenciler, bugün derslere girmediler. 67 öğrencinin eğitim gördüğü okullarında iki öğretmenin görev yaptığını, bu sayının yetmemesi nedeniyle derslerin büyük bölümünün boş geçtiğini vurgulayanöğrenciler, alkışlarla protesto ettiler. Öğrencilere, velileri de destek verdi.
Veliler de çocuklarının sağlıklı eğitim almadığını belirterek, yeterli sayıda öğretmen ataması yapılıncaya kadar çocuklarını okula göndermeyeceklerini söylediler. Alanya İlçe Milli Eğitim Şube Müdürü Ramazan Akın okula gelerek, öğrenci velileriyle görüştü. Öğrenci ve velilerin tepkisinin yanlış olduğunu belirten Akın, öğretmen sıkıntısının kısa zamanda giderileceğini söyledi. Akın, velilerden çocuklarını bir an önce okulagöndermelerini istedi.


















































































