Olimpik Yüzme Havuzu ve Spor Salonu'nda 17'si öğrenci 21 kişi zehirlendi
Giresun Olimpik Yüzme Havuzu ve Spor Salonu'nda bugün sabah saatlerinde 17'si öğrenci 21 kişi zehirlenme şüphesi ile hastanelerde tedavi altına alındı.
İhlas Haber Ajansı





Konuyla ilgili Giresun Valiliği bir açıklama yaparken, açıklamada "Bugün saat 10:30 sıralarında Giresun Merkez Seldeğirmeni Mahallesi'nde bulunan Olimpik Yüzme Havuzu'nda senkop (baygınlık) olayları yaşandığı ihbarı alınmıştır. Olay yerine ilk etapta 5 ambulans sevk edilmiş olup hızla olay yerine ulaşan sağlık ekiplerimiz, birden fazla çocuğun baygınlık, bulantı ve kusma semptomları gösterdiğini tespit etmiştir. Olaydan etkilenen 17 çocuk Giresun Kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları Eğitim ve Araştırma Hastanesine, 4 yetişkin kişi de Prof. Dr. A. İlhan Özdemir Devlet Hastanesine intikal ettirilmiş olup tedavileri devam etmektedir. Sağlık, emniyet, itfaiye ve AFAD birimlerimiz koordineli bir şekilde olayın sebebini araştırmakta olup olay mahallinde gerekli önlemleri alınmıştır. Olayın kesin nedeni ile ilgili ekiplerimiz tarafından yürütülen detaylı incelemeler devam etmektedir" denildi.
















































































