logo
22 MAYIS 2025

Öncelikli reklam platformu artık ''sosyal medya''

Artline Reklam Ajansı Kurucu Başkanı Onur Durası, reklam verenlerin sosyal medya kanallarına yönelimi hakkında dikkat çekerek, 'Reklam stratejilerinde sosyal medyaya yer vererek etkin kullanan markalar, müşteriye daha hızlı ulaşabiliyor'' dedi.

26.03.2022 09:40:00
Öncelikli reklam platformu artık ''sosyal medya''
Öncelikli reklam platformu artık ''sosyal medya''
Artline Reklam Ajansı Kurucu Başkanı Onur Durası, reklam verenlerin sosyal medya kanallarına yönelimi hakkında dikkat çekerek, 'Reklam stratejilerinde sosyal medyaya yer vererek etkin kullanan markalar, müşteriye daha hızlı ulaşabiliyor'' dedi.

Artline Reklam Ajansı Başkanı Onur Durası, sosyal medyanın pazarlama sektörünü dönüştürdüğünü ve markalara yepyeni bir reklam alanı açtığını kaydetti. Bu yeni alanın markalar açısından avantajları hakkında da bilgi veren Durası, ''Reklam stratejilerinde sosyal medyaya yer vererek bu alanı etkin kullanan markalar, müşteriye daha hızlı ulaşabiliyor ve onların karar sürecini olumlu yönde etkiliyor. Sosyal medya, hem markanın tüketiciyle iletişim kurmasını kolaylaştırıyor hem de rekabet avantajı sağlıyor'' dedi

'Geleneksel medyanın çoktan önüne geçmiş durumda'

Sosyal medya reklamlarına yapılan yatırımın geri dönüşünün, diğer kitle iletişim araçları üzerinden gerçekleşen yöntemlere göre çok daha etkin olduğunu dile getiren Onur Durası, 'Bu sebeple günümüzde markalar ürün ve hizmetlerinin tanıtımı için sosyal medyaya yöneliyor, buradaki reklamlara daha çok önem veriyor' şeklinde konuştu. Durası, dijital medya ve sosyal medyanın, şirketlerin reklam verdiği öncelikli platformlar arasında yer aldığını belirtti.

'Türkiye'de 60 milyonun üzerinde sosyal medyanın kullanıcısı var'

Sosyal medyanın gücünü anlayabilmek için kullanıcı sayısına bakmak gerektiğini söyleyen Onur Durası, şöyle devam etti:

'Araştırmalara göre dünya nüfusunun neredeyse yarısı sosyal medyayı kullanıyor. Y kuşağının yüzde 90'dan fazlası da sosyal medyada aktif. Kullanıcılar günlük ortalama 2-3 saatlerini sosyal medyada geçiriyor. Türkiye'de aktif sosyal medya kullanıcısı sayısı ise 60 milyon civarında. Sosyal medyayı markalar için önemli kılan en önemli unsur işte bu devasa rakamlar. Markalar, sosyal medya üzerinden reklam yaparken hedef kitlelerini belirleyebiliyor, pazarlama faaliyetlerinin içeriğini buna göre şekillendiriyor. Sosyal medyanın doğasına uygun olarak dikkat çekici şekillerde tasarlanan reklamlar da markaların en büyük kozu oluyor' dedi.

'Maliyeti en düşük etkisi en büyük medya platformu.'

Reklam verenleri sosyal medyaya çeken en büyük avantajlardan birinin de düşük maliyetler olduğunu belirten Onur Durası, ''Sosyal medya, diğer mecralara oranla daha düşük maliyetle etkili reklamlar yapmanıza olanak sunan bir platform. Üstelik her anlamda çok geniş seçenek alternatifleri var. Bu da marka açısından geleneksel yöntemlere göre çok daha fazla avantaj demek'' diye konuştu.İHA
Yorumlar
Yorum bulunmuyor.
Yorumlarınızı paylaşın

--
Emekliler maaş için sokaklara döküldü
Çok sayıda yaralı var!
İsrail vampir gibi kana doymuyor
Katledilenlerin sayısı 53 bin 762'yi aştı
16 tutuklama talebi
4 kişi için adli kontrol şartı
İzmir'de adliyede rüşvet operasyonu
İcra müdür yardımcısı ve katip gözaltında
35 maddelik kanun teklifi TBMM komisyonunda
TSK ile ilgili madde dikkat çekici
'Aday olma gibi bir derdim yok'
Açılım, yeni anayasa ve seçim mesajı
İsrail eski başbakanı, bakanlara "terörist" dedi
"Hükümetin taşkınlıklarına son verilmeli"
Yunanistan'a Pontus cevabı
'Geçmişleri katliamlarla dolu'
Ege'ye deprem uyarısı!
'8.5 büyüklüğünde deprem olabilir'
Ukraynalı askerlere 'Rusya'ya katılın' çağrısı
Açıklama Çeçen komutandan geldi
Enflasyon hedefi açıklandı
'2025 sonunda yüzde....'
KKTC'ye Türk ambargosu mu?
TDT zirvesine davet edilmedi
Eurovision hakkında şok iddia!
Yarışmayı NATO mu başlattı?
Kuryeler ve şirketler için yeni dönem
Karar Resmi Gazete’de yayımlandı
İstanbul'da torbacı operasyonu
272 torbacı gözaltına alındı
Emekliler maaş için sokaklara döküldü
Çok sayıda yaralı var!
İsrail vampir gibi kana doymuyor
Katledilenlerin sayısı 53 bin 762'yi aştı
16 tutuklama talebi
4 kişi için adli kontrol şartı
İzmir'de adliyede rüşvet operasyonu
İcra müdür yardımcısı ve katip gözaltında
35 maddelik kanun teklifi TBMM komisyonunda
TSK ile ilgili madde dikkat çekici
'Aday olma gibi bir derdim yok'
Açılım, yeni anayasa ve seçim mesajı
İsrail eski başbakanı, bakanlara "terörist" dedi
"Hükümetin taşkınlıklarına son verilmeli"
Yunanistan'a Pontus cevabı
'Geçmişleri katliamlarla dolu'
Ege'ye deprem uyarısı!
'8.5 büyüklüğünde deprem olabilir'
Ukraynalı askerlere 'Rusya'ya katılın' çağrısı
Açıklama Çeçen komutandan geldi
Enflasyon hedefi açıklandı
'2025 sonunda yüzde....'
KKTC'ye Türk ambargosu mu?
TDT zirvesine davet edilmedi
Eurovision hakkında şok iddia!
Yarışmayı NATO mu başlattı?
Kuryeler ve şirketler için yeni dönem
Karar Resmi Gazete’de yayımlandı
İstanbul'da torbacı operasyonu
272 torbacı gözaltına alındı
logo

Beşyol Mah. 502. Sok. No: 6/1
Küçükçekmece / İstanbul

Telefon: (212) 624 09 99
E-posta: internet@yenimesaj.com.tr gundogdu@yenimesaj.com.tr


WhatsApp iletişim: (542) 289 52 85


Tüm hakları Yeni Mesaj adına saklıdır: ©1996-2025

Yazılı izin alınmaksızın site içeriğinin fiziki veya elektronik ortamda kopyalanması, çoğaltılması, dağıtılması veya yeniden yayınlanması aksi belirtilmediği sürece yasal yükümlülük altına sokabilir. Daha fazla bilgi almak için telefon veya eposta ile irtibata geçilebilir. Yeni Mesaj Gazetesi'nde yer alan köşe yazıları sebebi ile ortaya çıkabilecek herhangi bir hukuksal, ekonomik, etik sorumluluk ilgili köşe yazarına ait olup Yeni Mesaj Gazetesi herhangi bir yükümlülük kabul etmez. Sözleşmesiz yazar, muhabir ve temsilcilere telif ödemesi yapılmaz.