Öztürk, banka anlaşmasından çıkacak
Galatasaray Kulübü Başkanı adayı Metin Öztürk, seçilmesi durumunda 2024 yılına girerken Bankalar Birliği anlaşmasından çıkmayı hedeflediklerini söyledi
25.04.2022 16:30:00





Galatasaray'da 30 Nisan'da gerçekleştirilecek Olağanüstü Seçimli Genel Kurul öncesinde başkan adaylarından Metin Öztürk kulüp televizyonunda önemli açıklamalar yaptı. Sarı kırmızılı kulübün bir önceki seçiminde de aday olan Öztürk, ne zamandan beri Galatasaray'a başkan adayı olmayı düşündüğüyle ilgili olarak, "Kulübün sorunlarına vakıf olunca onları çözme konusunda da bir fikriniz oluyor. 2018 yılında Dursun Özbek listesindeydim. O dönem Cengiz'e kaybetmiştik ben de çalışmalara başlamıştım. Lisemizden, lise dışından arkadaşları ekleyerek bugüne geldik.Bizim listemizin 35, 36'sı aynı. Bizim listemizde olmak istemeyen farklı kişiler oldu ve farklı takviyeler yaptık. 5.1 milyar borcumuz var." dedi.




















































































