Öncelikle söylemek lazım ki şampiyonluğa giderken kaybedilen bu iki puan yapılmaması gereken hatalar yüzünden oluştu.
2-0 öne geçmişken önce Welinton'un sonra Gökhan'ın yaptırdığı penaltıların bence izahı yok. Bu kayıp telafi edilebilir fakat böyle hataların yapılmaması lazım.
İlk yarıda Beşiktaş'ın baskılı ve iyi oyununa rağmen ben genel olarak Beşiktaş'ın oyununu beğenmedim.
İlk yarıda N’Koudou o kadar topla buluştu ki sanki oyun planı N'Koudou üzerinden kurgulanmış gibiydi. Fakat N'Koudou oyunu organize etmek adına hiçbir şey yapamadı.
Ne var ki özellikle ilk yarıdaki baskılı oyunda onun etkisinin çok fazla olduğu anlaşılıyor zira o çıktıktan sonra Beşiktaş çok fazla savunmaya gömüldü.
N'Koudou için söylenebilecek bir nokta da kullandığı penaltı için olmalı. Penaltıyı bu kadar kötü kullanması anlaşılabilir bir şey değil.
Beşiktaş'ta bir diğer iyi oynayan futbolcu Ghezzal'dı. Ghezzal da 60'dan sonra durdu.
Beşiktaş'ın ikinci yarı bu derece geriye çekilmesinde Ghezzal'ın oyundan düşüşünün de ciddi etkisi vardı.
Atiba da dün akşam oldukça durgundu.
Beşiktaş ilk yarı baskılı oynadı tamam ama bütün baskıya rağmen bulduğu bir tek pozisyon var o da ilk yarının sonunda Larin'in karşı karşıya kaldığı pozisyon. Hepsi o.
Larin için söylenen iyi santrfor özelliklerine sahip olmaması düşüncesi sanki bu maç ile doğrulanmış gibiydi.
Ayrıca şunu söylemek lazım ki Ankaragücü'nün ilk yarıda Beşiktaş'a kendi ikinci bölgesinde yaptığı baskı da organize oyunun oluşmamasında önemliydi.
Sergen Yalçın 8'de 8 yapmak zor demişti. Bence bu konuda oldukça haklı.
Bu kaybı o anlamda düşünmek lazım. Beşiktaş topa sahip olmada sorun yaşamıyor ama nasıl organize olacağı ve daha çok pozisyon üretmenin yollarını aramalı.
Şimdi Fenerbahçe'nin önüne büyük bir fırsat geldi. Bakalım Fenerbahçe bu fırsatı kullanabilecek mi?
2-0 öne geçmişken önce Welinton'un sonra Gökhan'ın yaptırdığı penaltıların bence izahı yok. Bu kayıp telafi edilebilir fakat böyle hataların yapılmaması lazım.
İlk yarıda Beşiktaş'ın baskılı ve iyi oyununa rağmen ben genel olarak Beşiktaş'ın oyununu beğenmedim.
İlk yarıda N’Koudou o kadar topla buluştu ki sanki oyun planı N'Koudou üzerinden kurgulanmış gibiydi. Fakat N'Koudou oyunu organize etmek adına hiçbir şey yapamadı.
Ne var ki özellikle ilk yarıdaki baskılı oyunda onun etkisinin çok fazla olduğu anlaşılıyor zira o çıktıktan sonra Beşiktaş çok fazla savunmaya gömüldü.
N'Koudou için söylenebilecek bir nokta da kullandığı penaltı için olmalı. Penaltıyı bu kadar kötü kullanması anlaşılabilir bir şey değil.
Beşiktaş'ta bir diğer iyi oynayan futbolcu Ghezzal'dı. Ghezzal da 60'dan sonra durdu.
Beşiktaş'ın ikinci yarı bu derece geriye çekilmesinde Ghezzal'ın oyundan düşüşünün de ciddi etkisi vardı.
Atiba da dün akşam oldukça durgundu.
Beşiktaş ilk yarı baskılı oynadı tamam ama bütün baskıya rağmen bulduğu bir tek pozisyon var o da ilk yarının sonunda Larin'in karşı karşıya kaldığı pozisyon. Hepsi o.
Larin için söylenen iyi santrfor özelliklerine sahip olmaması düşüncesi sanki bu maç ile doğrulanmış gibiydi.
Ayrıca şunu söylemek lazım ki Ankaragücü'nün ilk yarıda Beşiktaş'a kendi ikinci bölgesinde yaptığı baskı da organize oyunun oluşmamasında önemliydi.
Sergen Yalçın 8'de 8 yapmak zor demişti. Bence bu konuda oldukça haklı.
Bu kaybı o anlamda düşünmek lazım. Beşiktaş topa sahip olmada sorun yaşamıyor ama nasıl organize olacağı ve daha çok pozisyon üretmenin yollarını aramalı.
Şimdi Fenerbahçe'nin önüne büyük bir fırsat geldi. Bakalım Fenerbahçe bu fırsatı kullanabilecek mi?
Akın Göksu / diğer yazıları
- Fenerbahçe Galatasaray'ı örnek almalı / 01.06.2025
- Ali Koç Galatasaray'ın şampiyon olacağını biliyordu / 26.05.2025
- Kolay elde edilecek bir başarı değil / 19.05.2025
- Kupada da hata yok / 14.05.2025
- Galatasaray istediğini aldı / 11.05.2025
- Kafa karışıklığı ve dağılan ümitler / 05.05.2025
- Şampiyonluk şarkıları / 04.05.2025
- Hepsi iki kişilik oynadı / 28.04.2025
- Bir ihtimal daha var / 27.04.2025
- Bir varmış bir yokmuş / 21.04.2025
- Ali Koç Galatasaray'ın şampiyon olacağını biliyordu / 26.05.2025
- Kolay elde edilecek bir başarı değil / 19.05.2025
- Kupada da hata yok / 14.05.2025
- Galatasaray istediğini aldı / 11.05.2025
- Kafa karışıklığı ve dağılan ümitler / 05.05.2025
- Şampiyonluk şarkıları / 04.05.2025
- Hepsi iki kişilik oynadı / 28.04.2025
- Bir ihtimal daha var / 27.04.2025
- Bir varmış bir yokmuş / 21.04.2025


























































