Ligde bu akşam Fenerbahçe ile karşılaşacak olan Samsunspor, hazırlıklarını tamamlayarak İstanbul'a gitti. İstanbul'dan puanla döneceklerine inandıklarını belirten teknik direktör Şaban Yıldırım, Fenerbahçe'nin güçlü bir ekip olduğunu, ancak Samsunspor'un da İstanbul'da her zaman sürpriz sonuçlara açık bir oyun ortaya kuyduğunu belirtti.
Hafta başından bu yana Nuri Asan Tesisleri'nde Fenerbahçe maçına hazırlanan Karadeniz ekibi, sabah kulüpte yapılan toplu kahvaltının ardından uçakla İstanbul'a gitti. Takımdaki formsuz oyuncuların çokluğu teknik heyeti düşündürürken,teknik direktör Şaban Yıldırım da hafta içindeki taktik idmanlarda sürekli farklı varyasyonlar denedi. Buna karşın İstanbul'dan puanla döneceklerine inandıklarını belirten teknik direktör Yıldırım, Fenerbahçe'nin güçlü bir ekip olduğunu, ancak Samsunspor'un da İstanbul'da her zaman sürpriz sonuçlara açık bir oyun ortaya kuyduğunu belirterek, "Puanla döneceğimizi inanıyorum" dedi. Samsunspor'un, Fenerbahçe karşısında sahaya muhtemelen Ali Uyanık, Petkov, El Yasa, Ali Akdeniz, Muhammet, Adnan, Kaies, Mustafa, Celil, Erhan ve Serkan Aykut tertibiyle çıkması bekleniyor.















































































