Taksicilerden 15 Temmuz konvoyu
İstanbul Havalimanı'ndaki taksiciler, 15 Temmuz hain darbe girişiminin 4. yılında 240 araç ile konvoy oluşturdu. Konvoy ile Atatürk Havalimanı’na giden taksiciler, burada 15 Temmuz hain darbe girişimini protesto ederek İstiklal Marşı'nı okudu





"İlk direnişi sergileyenlerden biri bu taksici esnafıdır"
İstiklal Marşı'nın okunmasının ardından basın açıklaması yapan İstanbul Havalimanı Taksiciler Kooperatifi Başkanı Fahrettin Can, "Arkadaşlar tam 4 yıl önce bugün 15 Temmuz akşamı, daha doğrusu gecesi saat 21.15 sıralarında hain FETO ve işbirlikçileri bizim bu havalimanında darbe girişiminde bulundular. Tabii ülkenin her tarafı ile birlikte. Biz taksici esnafı olarak o gece o saatte buradaydık. İlk direnişi sergileyenlerden biri bu taksici esnafıdır. İlk VIP'e giren, ilk kuleye giren bizim taksici arkadaşlardı. Ben kendilerine teşekkür ediyorum. Allah bir daha böyle bir gün yaşatmasın istiyorum.
"Rabbim bu millete bir daha böyle bir şey yaşatmasın"
Biz de bu günün önemine binaen eski Atatürk Havalimanı çalışanları, bugün İstanbul Havalimanı Taksiciler Kooperatifi olarak bu günün önemine binaen böyle bir konvoy düzenlemeyi uygun bulduk. Rabbim inşallah bu millete bir daha böyle bir şey yaşatmasın, çünkü bu millet asil bir millet, karakterli bir millet. Biz birebir bunları yaşayanlar olarak ben milletimize teşekkür ediyorum. Şehitlerimize de Allah'tan rahmet diliyorum. Onlar bizim için şehit oldular, onlar bizim için gazi oldular, bizim için canlarını verdiler. Allah'tan hepsine rahmet diliyorum. Onlara minnet duyuyoruz. Yaklaşık 230-240 araç İstanbul Havalimanı'ndan Atatürk Havalimanı'na geldi" dedi. İHA













































































