Tek adam yönetimine karşı aday oldu
İKMİB Başkan Adayı Tayfun Koçak, 7 Nisan'da yapılacak seçimler öncesinde projelerini açıkladı. Koçak'ın projeleri arasında 10 hedef ülkede pazarlama ofisleri kurmak, e-ihracat departmanı ve Kimya İstihbarat Merkezi kurmak da yer alıyor. Koçak, şu anda başkan dışında İKMİB'de hiç kimsenin söz sahibi olamadığını söyledi.
15.03.2022 07:30:00





Şubat ayında gerçekleştirdiği 2.4 milyar dolar ihracatla Türkiye'nin en fazla ihracat gerçekleştiren ikinci sektörünün çatı STK'sı Nisan ayında yeni başkanını ve yönetimini seçmeye hazırlanıyor. İstanbul Kimyevi Maddeler ve Mamulleri İhracatçıları Birliği (İKMİB) Başkan Adayı Tayfun Koçak, 7 Nisan'da yapılacak seçimler öncesinde projelerini açıkladı. Koçak ve yönetim ekibi, göreve gelmeleri halinde hayata geçirecekleri projelerin detaylarını aktardı. Aynı zamanda İKMİB Yönetim Kurulu Üyesi de olan Koçak, içeriden birisi olarak şu anda İKMİB'de başkan dışında hiç kimsenin söz sahibi olamadığını, önceki dönemlere göre çok daha az faaliyet yapılan ve sektörün önünü tıkayan bir yönetime karşı çözüm üretebilmek için gönüllü olduklarını vurguladı.
Kimya ofisleri açacağız
Ekibiyle birlikte projelerini kamuoyu ile paylaşan Koçak, şöyle konuştu: "İlk etapta ABD, Panama, Şili, İngiltere, Güney Afrika, Kenya, Birleşik Arap Emirlikleri, Vietnam, Hong Kong ve Endonezya'da, sonrasında da üyelerimizle birlikte belirleyeceğimiz ilave ülkelerde, sadece kimya sektörü çalışmalarına yönelik ofisler açıyoruz. Bu ofisler kanalıyla pazardaki rakip ürünleri, sektördeki gelişmeleri inceleyecek, potansiyel alıcılar ile iletişimi sağlayarak tüm üyelerimiz ile paylaşacağız.
Diğer yandan son yıllarda önemi artan B2B (işletmeler arasında) organizasyonlarını her bir sektörümüz için uygulamaya alacak ve yıl içerisinde her sektörümüz için artan sayıda organizasyon gerçekleştireceğiz. Tüm organizasyonlarımızda ön finansman sağlayarak üyelerimizin devlet desteklerinden peşin olarak faydalanmalarını sağlayacak, belirli pazarlar için özel ilave teşvikler uygulayacağız. Bize göre kimya sektörümüzün genelini ve boya, ambalaj, inşaat malzemeleri, plastik, kozmetik, medikal gibi diğer tüm alt sektörlerimizi yılda bir veya en fazla 2 yurt dışı fuar ve yurtdışı heyetle tanıtmak yetmez. Bu nedenle '360 Derece' pazarlamaya geçiyoruz. Stratejimizi ve hedef pazarlarımızı birlikte belirledikten sonra fuarlar ve yurtdışı heyetlerini çok daha nitelikli hale getireceğiz.
Tek seferlik ve devamı olmayan faaliyetler yerine içine yurtdışı basın, sosyal medya ve şimdiye kadar denenmemiş farklı kanalları kullanarak iletişimimizi etkinleştireceğiz. Rakiplerimizden daha kaliteli ve daha uygun koşullarda üretiyoruz, hep birlikte gücümüzü, Türk Kimya sektörümüzü tüm dünyaya tanıtacağız." EKONOMİ SERVİSİ
Yorumlar
Yorum bulunmuyor.