TEM'de 21 araç birbirine girdi
Anadolu Otoyolu'nun Kocaeli kesiminde 21 aracın karıştığı zincirleme trafik kazası meydana geldi. Ortalığın savaş alanına döndüğü zincirleme kazada 20 kişi yaraladı. Feci kazada bazı vatandaşlar araçlarında sıkıştı. TEM otoyolu uzun süre kapalı kaldı
31.05.2021 18:32:00





Kocaeli'nin İzmit ilçesi TEM Otoyolu'nda 21 aracın karıştığı ve 20 kişinin yaralandığı zincirleme trafik kazası meydana geldi. Kaza, saat 04.30 sıralarında Kocaeli'nin İzmit ilçesi TEM Otoyolu Çınarlıdere Viyadüğü'nde oldu. İstanbul istikametinde seyir halinde olan bir tır bilinmeyen bir sebeple bariyerlere çarptı. Aynı istikamette seyir halinde olan ve aralarında tırların, yolcu otobüslerinin de olduğu 21 araç birbirine girdi. Feci kazada bazı vatandaşlar araçlarında sıkıştı. İhbar üzerine olay yerine çok sayıda itfaiye, sağlık ve polis ekibi sevk edildi. Olay yerine gelen itfaiye ekipleri araçlarda sıkışan yaralıları kurtardı. Sağlık ekiplerince olay yerinde ilk müdahalesi yapılan toplam 20 yaralı çevredeki hastanelere kaldırıldı.
Kaza nedeniyle her iki yönde trafik durdu, uzun araç kuyrukları oluştu. Karayolları ekipleri, yolun boşaltılması için kaza yeri ile Kandıra gişeleri arasında kalan araçları, olay yerinin 600 metre gerisinden bariyerleri keserek Ankara istikametine, otoyolun İstanbul yönünde Kandıra gişelerinden D-100 kara yoluna yönlendirdi. Otoyolun Ankara istikameti bundan sonra yeniden ulaşıma açıldı. Ayrıca otobüslerle seyahat eden yolcular, belediye araçlarıyla İzmit Şehirlerarası Otobüs Terminali'ne götürüldü. Bu arada kazaya karışan tırlarda bulunan malzemeler yola saçıldı. Vatandaşların kaza sonrası büyük panik yaşadığı TEM Otoyolu savaş alanına döndü. Olay yerine gelen sağlık ekipleri panik yaşayan vatandaşları da sakinleştirdi. Kazaya karışan yolcu otobüslerinde bulunan vatandaşlar ise Kocaeli Büyükşehir Belediyesi'ne ait belediye otobüsleri ile tahliye edilerek, Kocaeli Şehirlerarası Otobüs Terminali'ne götürüldü.
Kaza nedeniyle her iki yönde trafik durdu, uzun araç kuyrukları oluştu. Karayolları ekipleri, yolun boşaltılması için kaza yeri ile Kandıra gişeleri arasında kalan araçları, olay yerinin 600 metre gerisinden bariyerleri keserek Ankara istikametine, otoyolun İstanbul yönünde Kandıra gişelerinden D-100 kara yoluna yönlendirdi. Otoyolun Ankara istikameti bundan sonra yeniden ulaşıma açıldı. Ayrıca otobüslerle seyahat eden yolcular, belediye araçlarıyla İzmit Şehirlerarası Otobüs Terminali'ne götürüldü. Bu arada kazaya karışan tırlarda bulunan malzemeler yola saçıldı. Vatandaşların kaza sonrası büyük panik yaşadığı TEM Otoyolu savaş alanına döndü. Olay yerine gelen sağlık ekipleri panik yaşayan vatandaşları da sakinleştirdi. Kazaya karışan yolcu otobüslerinde bulunan vatandaşlar ise Kocaeli Büyükşehir Belediyesi'ne ait belediye otobüsleri ile tahliye edilerek, Kocaeli Şehirlerarası Otobüs Terminali'ne götürüldü.















































































