Tüketiciler Birliği Başvuru Merkezinin Şubat ayı raporuna göre, tüketicilerin en çok şikayet ettiği konuların başında bankacılık sektörünün uygulamaları geldi. Tüketiciler Birliğinden yapılan açıklamada, tüketicilere ücretsiz hukuki yardımda bulunmak amacıyla 2000 yılında kurulan Başvuru Merkezine şubat ayı içinde 1190 başvuru yapıldığı belirtildi.Başvuruların sektörlere göre dağılımına bakıldığında 640 (yüzde 53,78) başvuru ile kredi kartı aidat ücretinin ilk sırada yer aldığı ifade edilen açıklamada, 205 (yüzde 17,23) başvuru ile ayıplı hizmetin ikinci, 117 (yüzde 9,83) başvuru ile de ayıplı malın üçüncü sırada geldiği bildirildi.Açıklamada, geçen yılın Şubat ayında 504 başvurunun yapıldığı, bu yıl Şubat ayında yapılan başvuru sayısı ile kıyaslandığında tüketici başvurularının yüzde 250 oranında arttığının görüldüğü kaydedildi. Açıklamada bu yılın Ocak ayında kredi kartı aidat başvurusuyla ilgili şikayet sayısının 263 olduğu ve Şubat ayında bu konuda yapılan başvuru oranının yüzde 243 kat arttığının tespit edildiği belirtildi.
Yorumlar
Yorum bulunmuyor.