logo
23 HAZİRAN 2026

Türk avı başladı

05.04.2013 00:00:00
"En kesif orduların yükleniyor dördü beşi,

Kimi Hindu, kimi Yamyam, kimi bilmem ne bela..."




Mehmet Akif Ersoy Çanakkale'yi böyle anlatmıştı. 

Hedefte müslüman Türk milleti vardı. 

Haçlı ittifakının amacı Türk'ü Anadolu'dan söküp atmaktı.

Hamd olsun başaramadılar!

Lazıyla Çerkeziyle, Kürdüyle Türküyle bu yüce millet canını verdi, toprağını vermedi.

***

Millet istiklal mücadelesi verirken kendine hoca diyen, "akil" diyen bir grup İngiliz ajanı bildirilerle, sözde fetvalarla milletin işgale karşı direnmesini engellemeye çalışıyordu.

"Analar ağlamasın, kan dökülmesin, barış olsun da ne olursa olsun" diyorlardı.

Onlara göre haçlı çizmesi, jopu, diptiği Türk askerinden daha evlaydı.

Mütareke basını da yanlarındaydı.

Çok şükür ki hüsrana uğradılar. 

Bu soysuz güruh okkalı bir Osmanlı tokadı yedi.

***

Şimdi bu tablo yeniden sahnede.

Türk milletine her koldan saldırıyorlar. 

M. Akif'in dediği gibi;  

"En kesif orduların yükleniyor dördü beşi,

Kimi Hindu, kimi Yamyam, kimi bilmem ne bela..."

***

Az önce tasvir ettiğimiz tablodaki gibi ne idüğü belirsiz bir güruh "Türk" avına çıkmış durumda.

Dedeleri İngiliz adına faaliyetteydi, kendileri ise ABD ve İsrail adına!

"Türk" kelimesini duyan bu güruh adeta besmele duymuş şeytana dönüyor.

Ne yapacaklarını şaşırıyorlar, sinirden, kinden kıpkırmızı oluyorlar, konuşurken ağızlarına köpük doluyor.

***

Neymiş efendim

Türk milleti olmazmış,

Türk devleti olmazmış,

Türk bayrağı olmazmış,

Türk tarihi olmazmış,

Türk dili, edebiyatı olmazmış.

Bunlar yakında Türkü söylemeyi de Türkiye'ye Türkiye demeyi de yasaklamaya kalkarlar.

***

Bazıları bu soysuzlar için "aslını inkar ediyorlar" diyor, fena halde yanılıyorlar. 

Bunlar aslını inkar etmiyor, uygun ortam buldular gerçek yüzlerini gösteriyorlar. 

Bir anlamda boyunlarındaki haçı artık gizleme gereği duymuyorlar.

Tıpkı İstanbul'un işgalinde işgal ordusunu sevinç gösterileriyle karşılayanlar gibi...

***

Yazımı Türk düşmanı suysuzlara kapak olacak şu cümle ile bitirmek istiyorum.

NE MUTLU TÜRK'ÜM DİYENE!

 

NOT: Hamd olsun Akil insanlarımız da belli oldu. Her birinin ayrı marifeti var.

Görevleri hükümetin PKK ile müzakere sürecini halka hazmettirmek olacak. Bu arada "akil" kelimesinin sözlük anlamlarından biri de "yiyen, yiyici."

Masada ise Türkiye Cumhuriyeti devleti var. 

Ne diyelim...

Boğazınızda kalır inşallah!..
 
Bayram Çoşgun / diğer yazıları
logo

Beşyol Mah. 502. Sok. No: 6/1
Küçükçekmece / İstanbul

Telefon: (212) 624 09 99
E-posta: internet@yenimesaj.com.tr gundogdu@yenimesaj.com.tr


WhatsApp iletişim: (542) 289 52 85


Tüm hakları Yeni Mesaj adına saklıdır: ©1996-2026

Yazılı izin alınmaksızın site içeriğinin fiziki veya elektronik ortamda kopyalanması, çoğaltılması, dağıtılması veya yeniden yayınlanması aksi belirtilmediği sürece yasal yükümlülük altına sokabilir. Daha fazla bilgi almak için telefon veya eposta ile irtibata geçilebilir. Yeni Mesaj Gazetesi'nde yer alan köşe yazıları sebebi ile ortaya çıkabilecek herhangi bir hukuksal, ekonomik, etik sorumluluk ilgili köşe yazarına ait olup Yeni Mesaj Gazetesi herhangi bir yükümlülük kabul etmez. Sözleşmesiz yazar, muhabir ve temsilcilere telif ödemesi yapılmaz.