BMD Başkanı Yılmaz Yılmaz, üyelerinin yurtiçinde 40 bin, yurtdışında ise 69 ülkede bin 175 mağazası bulunduğuna işaret ederek, "170 bin çalışanla 2009'da 24 milyar dolar ciro gerçekleştirdik" dedi.
Birleşmiş Markalar Derneği (BMD) Başkanı Yılmaz Yılmaz, derneğin 23 yönetim kurulu üyesi ile birlikte düzenlediği basın toplantısında, 'Made in Turkey'den, 'Türk markaları' dönemine geçildiğini vurgulayarak, "Bundan en fazla 20 yıl önce yurtdışında mağazalara gittiğimizde Made in Turkey etiketi görüp mutluluk duyar, gururlanırdık. Oysa şimdi dünyanın her yerinde bin 175 BMD mağazası bizi karşılıyor. Türkiye perakendesinde bir devrin bitip yeni bir devrin açılışına şahitlik ediyoruz" dedi. 400 markadan oluşan BMD üyelerinin toplam cirosunun 24 milyar doları bulduğuna dikkat çeken Yılmaz, toplam 170 bin çalışanı ile Türk ekonomisine önemli katkı sağladıklarını bildirdi. Yılmaz, toplam 2.3 milyon metrekare alanda faaliyet gösteren BMD üyelerinin yurtiçinde 40 bin, yurtdışında ise 69 ülkede bin 175 mağazası bulunduğunu ifade etti. İstanbul ve çevresinde sektör açısından mükemmel bir ekosistem bulunduğunu vurgulayan Yılmaz Yılmaz, çok iyi organize olan perakendecilerin ve mimari açıdan Avrupa'nın en güzel, en iyi yönetilen AVM'lerinin bu bölgede bulunduğuna dikkat çekti. Yılmaz Yılmaz, arzu edilen yönlendirmelerin yapılması halinde sektörün 10-15 yıl içinde markalı ihracat başta olmak üzere 50 milyar dolarlık dış satıma ulaşabileceğini anlattı. Cumhuriyetin 100. yılı olan 2023'te 500 milyar dolarlık ihracat hedefinin 50 milyar dolarını sahiplenerek Türk markalarının gücünü ortaya koyduklarının altını çizen Yılmaz, Türk markalarının katma değer yaratan markalı ihracatlarını büyütmeyi hedeflediklerini söyledi.
Birleşmiş Markalar Derneği (BMD) Başkanı Yılmaz Yılmaz, derneğin 23 yönetim kurulu üyesi ile birlikte düzenlediği basın toplantısında, 'Made in Turkey'den, 'Türk markaları' dönemine geçildiğini vurgulayarak, "Bundan en fazla 20 yıl önce yurtdışında mağazalara gittiğimizde Made in Turkey etiketi görüp mutluluk duyar, gururlanırdık. Oysa şimdi dünyanın her yerinde bin 175 BMD mağazası bizi karşılıyor. Türkiye perakendesinde bir devrin bitip yeni bir devrin açılışına şahitlik ediyoruz" dedi. 400 markadan oluşan BMD üyelerinin toplam cirosunun 24 milyar doları bulduğuna dikkat çeken Yılmaz, toplam 170 bin çalışanı ile Türk ekonomisine önemli katkı sağladıklarını bildirdi. Yılmaz, toplam 2.3 milyon metrekare alanda faaliyet gösteren BMD üyelerinin yurtiçinde 40 bin, yurtdışında ise 69 ülkede bin 175 mağazası bulunduğunu ifade etti. İstanbul ve çevresinde sektör açısından mükemmel bir ekosistem bulunduğunu vurgulayan Yılmaz Yılmaz, çok iyi organize olan perakendecilerin ve mimari açıdan Avrupa'nın en güzel, en iyi yönetilen AVM'lerinin bu bölgede bulunduğuna dikkat çekti. Yılmaz Yılmaz, arzu edilen yönlendirmelerin yapılması halinde sektörün 10-15 yıl içinde markalı ihracat başta olmak üzere 50 milyar dolarlık dış satıma ulaşabileceğini anlattı. Cumhuriyetin 100. yılı olan 2023'te 500 milyar dolarlık ihracat hedefinin 50 milyar dolarını sahiplenerek Türk markalarının gücünü ortaya koyduklarının altını çizen Yılmaz, Türk markalarının katma değer yaratan markalı ihracatlarını büyütmeyi hedeflediklerini söyledi.
Yorumlar
Yorum bulunmuyor.