Valilikler izni ile SMA ve DMD hastası çocukların ailelerinin resmi yolla dilendirilmesini mi?
Yakılan orman, kesilen ağaçları mı?
Cinsel istismara uğrayan çocukları mı?
Uğruna 250 bin şehit verdiğimiz Cumhuriyetimizin parsel parsel satılan vatan topraklarını mı?
Hamile kadın sokağa çıkmasın, kadınlar çalışmasa işsizlik azalır diyerek kadınları ikinci sınıf görenleri mi?
Eğitimin cahillerin eline teslim edilmesini mi?
20 bin lira maaş alıp bunun 15 bin lirasını kira veren emekliyi mi?
100'den fazla üniversite açtık diye gururlananların açtıkları üniversiteden mezun olup iş bulamayan ve geleceğe güvenle bakamayan gençleri mi?
Sayısı 300 bine yaklaşan, "KYK öğrenim kredisi borcunu yasal süresinde ödeyemediği için icra takibine düşen" üniversite mezunlarını mı?
Deprem vergisi adı altında toplanan paraların yok oluşunu mu?
Cumhuriyetin kazanımı fabrikaların babalarının malını satar gibi satmalarını mı?
Ayakkabısı yırtık olduğu için ıslanmasın diye ayağına naylon poşet geçiren çocuklarımızı mı?
Mahsulünü yola döken çiftçimizi mi? Siftah yapmadan kepenk kapatan esnafımızı mı?
Fakirlerin zenginlerden 500 sene önce cennette gireceğini iddia eden sözde din adamlarının cennete girmemek için servetlerine servet kattıklarını mı?
"Gerekirse soğan ekmek yeriz birilerinden vazgeçmeyiz" diyerek çıkarı uğruna 81 milyonun kaderini aldığı 3 kuruş para karşılığında satanları mı?
Elhamdülillah Müslümanım diyerek tüyü bitmemiş yetimin hakkını, 'haramı' helal gibi yiyenleri mi?
16 yaşındaki kız çocuğuna karşı elektronik haberleşme araçlarının sağladığı kolaylıktan faydalanmak suretiyle cinsel tacizde bulunan CHP'li belediye başkanını mı?
"Senin o dudaklarını yerim" diyen Ak Partili belediye başkanını mı?
21 yaşında belediye çalışanı bir kadınla otel odasında basılan CHP'li belediye başkanını mı?
Kendisinden 22 yaş küçük belediye çalışanı ile yasak aşk yaşadığı iddia edilen AKP'li belediye başkanını mı?
Sınavda başarısız olup, mülakatlarla zorla liyakat yükledikleri kişileri devlet kurumlarına yerleştirenlere "Hiç mi utanmıyorsunuz?" sorusu üzerine "Evet utanmıyoruz; yaptığımız işten gurur duyuyoruz. Neden utanalım?" diyecek kadar utanmazları mı?
Bağımsızlığı için 7 düvele meydan okuyanların bıraktığı Türkiye Cumhuriyeti Devletinin, bugün para bulmak için Araplara, AB'ye ve ABD'ye nasıl diz çöktürüldüğünü mü?
Atatürk'ün kurduğu Türkiye Cumhuriyeti Devletinde (bazı) Cumhurbaşkanı, Başbakan, Bakan, Milletvekili, Vali, Kaymakam, Hakim, Savcı, Belediye Başkanı, Polis, Asker ve Öğretmenlerin minnet duyması gereken Atatürk'e düşman olmalarını mı?
2025 yılında 82, 2026 yılında (4 ayda) 23 emniyet personelinin intihar ettiğini mi yazalım, yoksa polis intiharlarının araştırılması önergesinin AKP ve MHP oylarıyla reddedildiğini mi?
Çok daha önemlisi; 1923 yılından beri ezan sesinin susmadığı, ibadetin doya doya yapıldığı, namaz kılmanın yasak olmadığı bir ülkede hala laiklik dinsizlik diyen gericileri mi?
Hangisini yazalım?
- SAADET KARATEPE - Vitrin adaleti: Sandık kapıya dayanınca hatırlanan vicdan / 15.05.2026
- SAADET KARATEPE - Bir iz bırakan adam: Prof. Dr. Haydar Baş / 15.04.2026
- KUZEY EMİR DİNÇ - Fikirleriyle çağı kucaklamak: Prof. Dr. Haydar Baş'ın vizyonunu anlamak / 14.04.2026
- CELİL KOCATAŞ - Kazananı olmayan bir sınav / 29.03.2026
- AYŞE BEYZA ÇALIŞKAN - Milli Ekonomi Modeli ve kadın / 06.03.2026
- ATİLA GÖLCÜK - İmam Ali (a.s.)'ın ilmi / 28.02.2026
- AYHAN İŞİ: Seyreyle güzel kudreti Mevlam / 24.02.2026
- SAADET ALTUNBAŞ BİRİNCİ: Altın kafesteki kuş / 24.12.2025
- SEVDE MEYSA BAŞ: Yazıyor, yazıyor! / 10.12.2025

























































