Türk Telekom'dan geleceğe yatırım
2005'ten bugüne kadar 120 milyon TL yatırımla Türk eğitim dünyasına 19'u ilköğretim, 35'i lise ve dengi okul, 23'ü de yurt, pansiyon, yemekhane olmak üzere toplam 77 bina kazandıran Türk Telekom, 50 milyon liralık yeni yatırımla Milli Eğitim Bakanlığı'yla 8 yeni projeye daha imza atacak
2019 sonuna kadar 5 ayrı ilde tamamlanacak projelerle 112 derslikli toplam 6 okul, 50 yataklı yeni bir öğretmenevi ve 1 öğretmenevinin bakımı ve onarımı yapılacak. MEB ile yeni işbirliği protokolü imza töreninde konuşan Türk Telekom CEO'su Dr. Paul Doany, "Türk Telekom, doğrudan yatırımlarının yanı sıra toplum için önemli değerler de yaratıyor. Bu doğrultuda, teknolojinin eşitleyici gücünden yararlanarak toplumda bölgesel, fiziksel, ekonomik ve nesillere dayalı eşitsizliklerin ortadan kaldırılması için çeşitli kurumsal sosyal sorumluluk projeleri yürütüyoruz. Gelecek demek yeni nesil demek, gelecek demek gençlerimiz demek. Bugün, geleceğimiz olan çocuklarımıza ve gençlerimize çok önemli bir katkıda bulunmak için buradayız" dedi. Ankara'da düzenlenen imza törenine Milli Eğitim Bakanı İsmet Yılmaz ile Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Ahmet Arslan da katıldı. EKONOMİ SERVİSİ












































































