Turkcell’den ‘dijital mesaj’ atağı
Şirketlerin müşterileri ile iletişim kurmak için kullandıkları toplu mesajlarda SMS dönemi tarihe karışıyor. Turkcell şirketlerin dijital yolculuklarında çağı yakalayabilmeleri için “Dijital Mesajlaşma Servisleri” (DMS) ile yepyeni bir dönemi başlatıyor
31.10.2018 00:00:00





EKONOMİ SERVİSİ
SMS yerine anlık mesajlaşma servisi BiP'i hayata geçiren ve 30 milyona kullanıcıya ulaşan Turkcell, şimdi de şirketlerin toplu mesajlaşmada kullandığı SMS deneyimini de dijitalleştiriyor.
Kurumsal çözümleri ile işletmeleri Endüstri 4.0 dönemine hazırlayan Turkcell, değişen ihtiyaçlar için yenilikçi çözümler sunmaya devam ediyor. Bu amaçla Dijital Mesaj Servisleri (DMS) hizmetini hayata geçiren Turkcell, kurumların müşterilerine ulaşmada daha etkin seçenekler kullanmalarını sağlıyor.
Kurumsal çözümleri ile işletmeleri Endüstri 4.0 dönemine hazırlayan Turkcell, değişen ihtiyaçlar için yenilikçi çözümler sunmaya devam ediyor. Bu amaçla Dijital Mesaj Servisleri (DMS) hizmetini hayata geçiren Turkcell, kurumların müşterilerine ulaşmada daha etkin seçenekler kullanmalarını sağlıyor.
Tasarruflu ve etkili iletişim
Kurumlara daha hızlı ve etkili iletişim imkânı sunan DMS çözümlerinin sayesinde mesajlar görsel bakımdan zenginleşirken, canlı ve interaktif görünüme kavuşuyor. Böylece kurumlar iş ortakları ve müşterilerine daha etkili bilgilendirme yapabiliyor ve etkili ve verimli sonuçlar elde edebiliyor.
Şirketlerin dijital ihtiyaçlarından yola çıkarak tasarlanan bu çözümler, maliyetten de tasarruf sağlıyor. Turkcell'in Satıştan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Murat Erkan, "Artık kurumsal müşterilerimize, izinli veri tabanından kendi müşterileri ile iletişime geçerlerken, içerisinde sadece SMS olan çözümler sunmanın yeterli olmadığını görüyoruz.
Yeni çıkardığımız Dijital Mesajlaşma Servisimiz sayesinde kurumlara SMS fiyatına, tek bir paket içerisinde MMS (ZİM), BiP, konum bazlı SMS ve standart SMS'in olduğu çözümleri sunmaya başlıyoruz. Bu Türkiye'de ilk defa uygulanan bir yöntem. Bu sayede kurumlar dijital yolculuklarında çağı yakalayabilecekler ve müşterilerine farklı kanallardan ulaşabilecekler. Müşteriler de çok daha net ve doğru içeriğe ulaşabilecekler" şeklinde konuştu.
Şirketlerin dijital ihtiyaçlarından yola çıkarak tasarlanan bu çözümler, maliyetten de tasarruf sağlıyor. Turkcell'in Satıştan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Murat Erkan, "Artık kurumsal müşterilerimize, izinli veri tabanından kendi müşterileri ile iletişime geçerlerken, içerisinde sadece SMS olan çözümler sunmanın yeterli olmadığını görüyoruz.
Yeni çıkardığımız Dijital Mesajlaşma Servisimiz sayesinde kurumlara SMS fiyatına, tek bir paket içerisinde MMS (ZİM), BiP, konum bazlı SMS ve standart SMS'in olduğu çözümleri sunmaya başlıyoruz. Bu Türkiye'de ilk defa uygulanan bir yöntem. Bu sayede kurumlar dijital yolculuklarında çağı yakalayabilecekler ve müşterilerine farklı kanallardan ulaşabilecekler. Müşteriler de çok daha net ve doğru içeriğe ulaşabilecekler" şeklinde konuştu.
Yorumlar
Yorum bulunmuyor.