'Türkiye demokrasisinin namusunu kurtaracağız'
Sahurda Kağıthane Seyrantepe’deki İstanbul Taksiciler Esnaf Odası’nda vatandaşlarla bir araya gelen CHP İstanbul Büyükşehir Belediye Başkan Adayı Ekrem İmamoğlu, "Bir seçimi elimizden aldılar. Biz, Türkiye demokrasisinin namusunu kurtaracağız" dedi.





Ekrem İmamoğlu şunları söyledi: "Bir seçim yaşadık. Bu seçimde, bir zarfa 4 tane oy attık. Bunlar çıkarıldı, tek tek sayıldı. Sayılan oylar üzerinden karar verildi, itirazlar yapıldı. Tam 8 gerekçe geliştirildi. Bu işler bitti. Sonra birisi çıktı dedi ki, 'Ya bir şeyler oluyor ama ne olduğunu biz de bilmiyoruz. CHP de yapmadı ama kimin yaptığını da bilmiyoruz.' Akıl, mantık, vicdan, ahlak… Hiçbirine sığmayacak şekilde bir mazeret uyduruluyor. Deniyor ki; sandık kurulu üyeleri içinde olması gereken 2 devlet memuru kişi, devlet memuru değilmiş. 123 sandıkta devlet memuru değil de bankalardan istenen kişiler varmış. Bu, İmamoğlu konusu değildir. O memur insanların yerine oturan kişiler, hükümetin oraya davet ettiği, bilinen kurumlarda çalışan kişilerdir. O kişiler, 16 Nisan'da vardı, 24 Haziran'da da vardı. Bu 123 sandıkta, rakibime daha fazla oy çıktı. Nasıl şaibedir? Yarattırdılar, uydurdular. Çok net ifade ediyorum: Kul hakkı yediler. Utanmadan iftirada bulunuyorlar, 'Çaldılar' diyorlar. Çok ayıp. Benim alın terim, Allah şahit, kul da şahit olsun ki, anamın ak sütü kadar bana helaldir."
HABER MERKEZİ











































































