Türkiye'nin en değerli markası Türk Telekom
Türk Telekom, uluslararası marka değerleme şirketi Brand Finance'nın gerçekleştirdiği 'Türkiye'nin En Değerli Markaları' araştırmasında altıncı kez üst üste ilk sırada yer alarak büyük bir başarıya imza attı.
13.06.2014 00:00:00
Türk Telekom, uluslararası marka değerleme şirketi Brand Finance'nın gerçekleştirdiği 'Türkiye'nin En Değerli Markaları' araştırmasında altıncı kez üst üste ilk sırada yer alarak büyük bir başarıya imza attı. Açıklanan verilere göre Türk Telekom 5 yıldır ilk sırasında bulunduğu listede, 2 milyar dolarlık değeri ile zirvedeki yerini korudu. Türk Telekom, yenilikçi ürünleri ve hizmetleri ile bölgesel büyümede gösterdiği başarıların yanı sıra Türkiye'ye değer katmayı hedefleyen sosyal sorumluluk projeleri ve kazandığı uluslararası ödüllerle Türkiye'nin en değerli markası unvanını sürdürdü. Öte yandan marka danışmanlık şirketi Interbrand'ın 2013 yılı verilerine göre dünyanın en değerli markası ise 98.3 milyar dolarla Apple... Apple'i, 93.2 milyar dolarla Google ve 79.2 milyar dolarla Coca Cola izliyor. Mercedes 31.9 milyar dolarla dünyada 11. sırada yer alıyor.
Yorumlar
Yorum bulunmuyor.