logo
24 HAZİRAN 2026

Tuzlaspor başkanı sessizliğini bozdu

Tuzlaspor Onursal Başkan Fevzi İlhanlı, kara para ve bahis iddialarına cevap verdi. İlhanlı, gazeteci Murat Ağırel'e dava açtıklarını belirtirken, Fenerbahçe Kulübü Başkanı Ali Koç hakkında yayınladıkları bildiriye de sahip çıktı

22.11.2023 17:43:00
Spor Servisi
Tuzlaspor başkanı sessizliğini bozdu
Tuzlaspor başkanı sessizliğini bozdu
Tuzlaspor'da onursal başkan Fevzi İlhanlı, 'kara para aklama' ve 'yasa dışı bahis' iddialarıyla ilgili ilk kez konuştu. 1. Lig'de mücadele eden Tuzlaspor, futbol maçı biletlerinin Süper Lig takımlarının bilet fiyatlarından daha yüksek olması nedeniyle gündeme gelmişti. Tuzlaspor'un lig müsabakasında bütün biletlerin satılmasına rağmen çok az sayıda kişinin statta bulunması nedeniyle kara para aklama ve yasa dışı bahis iddiaları da ortaya atılmıştı. İddiaların ardından ise Anadolu Cumhuriyet Başsavcılığı tarafından Tuzlaspor Kulübü Başkanı Mehmet Berzan İlhanlı hakkında soruşturma başlatıldı.

Yaşanan tüm bu gelişmeler sonrası Mehmet Berzan İlhanlı'nın kardeşi, aynı zamanda Diyarbekirspor'un da onursal başkanı olan Fevzi İlhanlı, Radyospor'a konuştu.

"Diyarbekirspor'un da onursal başkanıyım"

İlk olarak kendini tanıtan Tuzlaspor'da onursal başkan Fevzi İlhanlı, "Diyarbakır Silvanlıyım. 30-35 senedir İstanbul'dayım. Diyarbakırspor düşünce adını yaşatmak için BAL'da bir takım aldım. Şu an Diyarbekirspor'u 2. Lig'e taşıdık. Diyarbekirspor'un da onursal başkanıyım." dedi.

"Olgun Peker, menajerlik adı altında Tuzlaspor'a Diack'ı getirdi"

Tuzlaspor'dan Fenerbahçe'ye transfer olan ve daha sonra Ankaragücü'ne giden Lamine Diack  transferi hakkında konuşan İlhanlı, "Olgun Peker, menajerlik adı altında Tuzlaspor'a Diack'ı getirdi. Almak şartıyla Fenerbahçe'nin yüzde 30 payıyla bir sene sonra gideceğini anlaşma yaptık." dedi.

"Dostane bir pazarlık oldu"

Fenerbahçe ile ilgili açıklamalarına devam eden İlhanlı, konuşmasını şöyle sürdürdü: "Protokol yapınca Fenerbahçe bunu alacağını taahhüt etti. Fenerbahçe sonra almaktan vazgeçti. Ön protokol yapıldı ama Fenerbahçe avukatları imza atmadı. Sonrasında mail attık, yanıt gelmeyince biz de futbolcuyu almış olduk. 1 yıl oynadıktan sonra Fenerbahçe'nin başkanı beni aradı. 'Hukuk bürosu hata etmiş, 1 yıl önce almamız gerekiyormuş, almak istiyoruz' dedi. Biz de 'tamam' dedik. 'Geçen seneki şartlar ayrıdır, şimdiki şartlar ayrıdır. Pek çok kulüp istiyor' dedik, Avrupa'da isteyenler vardı. Anadolu'dan ve İngiltere'den isteyenler vardı. 'Geçen sene yüzde 30'a imzalamadınız şimdi yüzde 50 istiyoruz' dedik. 200 bin Euro'da bonservis istedik. 'Yüzde 30 pay ve 175 bin Euro ile anlaşalım' dedi. Tamam dedik. Dostane bir pazarlık oldu. Futbolcu imza aşamasına geldi. Yüzde 30 yazılmadı. Ben Ali Koç'um sözümü yerine getiririm! dedi. 'Sana 4-5 futbolcu vereceğim' dedi. 'Hem siz hem de biz kazanalım' dedi. Ali beyin sözüne itibar ettim. 3 gün sonra Diack Ankaragücü'nde çıktı."

"TFF'ye dilekçemizi verdik"

Davanın takipçisi olacaklarını ifade eden İlhanlı, "Hiç Fenerbahçe görmeden 3 gün sonra Ankaragücü'nde çıktı. 450 bin Euro ödediği söyleniyor. Bize 175 bin Euro 4 taksitte ödendi. Yüzde 30 hakkımız da verilmedi. 2 milyon 400 bin Euro'ya diyorlar ama daha fazlası da olabilir sonra Fransa'ya gitti. Bu paralar Fenerbahçe'nin kasasına mı gitti? TFF'ye dilekçemizi verdik. Bu davanın takipçisi olacağımızı bildirdik. Bu futbolcu transfer olamaz, bunları kimler yaptı." dedi.

"İşin içinde kimler var bilmiyoruz"

Yüzde 30 haklarını kaybettiklerini ifade eden İlhanlı, "Ali Koç'a 'bu bir suçtur' dedik, hiç dönüş olmadı. TFF'nin bunu bilmesi lazım. Sistemden görünmesi lazım. İşin içinde kimler var bilmiyoruz. Yüzde 30 hakkımızı talep ettik. O zaman da söyledik şimdi de söylüyoruz. Bununla ilgili bize dönüş olmadı. Trabzonspor ile Fenerbahçe maçından sonra gündem değiştirmek için divan kurulunda açıklama yapıldı. TFF'ye bahisle ilgili durum var mı, Passolig'e sorup bilet satışlarıyla ilgili bir durum var mı diye sorulabilirdi." dedi.

"Bahsedilen maçlarda 50 milyon TL para döndüğünü iddia ediyorlar"

İlhanlı, konuyla ilgili konuşmasını şöyle sürdürdü: "Olgun Peker'in sana bu futbolcuyu vermeyeceğiz, dilediğimiz yere satarız tartışması oldu. Ali Koç ile abi kardeş gibiler. Sonra bilet satışıyla ilgili şeyler çıktı. Murat Ağırel'e de sordum; TFF resmi bir kurum, Passolig resmi kurum... Böyle bir satış olmadığını, 6 maçın geliri 100 bin TL. Bahsedilen maçlarda 50 milyon TL para döndüğünü iddia ediyorlar. Olay savcılığa intikal etti. TFF böyle bir şey olmadığını söylüyor. Kasıtlı değilse bu nedir? Murat Ağırel tatile gidiyor, tatilde bile beni arıyor. Ben art niyet görüyorum. Gelin görüşelim dedim, nereye istiyorsan ben geleyim dedi. Elimde belgeler var dedi, hala belgeleri paylaşmadı. Hala paylaşamadı. Senin bu kulübe bir özür borcun var, çık erkek gibi... Passolig'den bilgileri alamadım diyor Passolig gönderdi." dedi.

"Benden isteyen varsa 50 bin TL'ye vereyim"

6 tane maçta 50 tane bilet sattıklarını ifade eden İlhanlı, "Bizim taraftarımız yok. Pandemi döneminde karşı tribünü tamamen kapattık. Açık olduğu zaman güvenlik nedeniyle fazla güvenlik olması gerekiyor. Biz burada hem rakibin bize baskı kurmamasını hem de maliyeti düşürmek istiyoruz. Bir locayı Süper Lig takımları 600-700 bin Euro'ya satıyor. Benden isteyen varsa 50 bin TL'ye vereyim, alan yok ki. 6 tane maçta 50 tane bilet sattım." dedi.

"Fenerbahçe'den cevap gelmedi"

Diack transferiyle ilgili açıklamasına devam eden İlhanlı, "Diack için gelen para Olgun Peker'e mi gitti, Fenerbahçe'nin kasasına mı girdi bilmiyoruz. Fenerbahçe'den cevap gelmedi. Bu futbolcu Fransa'ya gitti, bizim yüzde 30'luk hakkımı ne oldu? Bir açıklık getirsinler." dedi.

"Bugün olsa yine aynısını derim"

Tuzlaspor'un yaptığı açıklamada Fenerbahçe Kulübü Başkanı Ali Koç için "Fırıldak Ali" açıklamasına da değinen İlhanlı, "Fenerbahçe camiasıyla bizim sıkıntımız olamaz. Bir insanın verdiği sözü yerine getirmeyene fırıldak diyoruz. Bizim yüzde 30 hakkımız gasp edildi. Sözüne itibar ettik, bu anlamda fırıldak dedik. Bugün olsa yine aynısını derim. Zengin olabilir ama haksızlık başka bir şey. Benim emeğim ne olacak? Fenerbahçelilerden tepki aldık ama taraftarı ve camiasını hedef almadık. Fenerbahçe'ye başarılar diliyorum. Başarılı olmayınca da gündemi değiştirmek için bizi kurban seçmesinler." dedi.

"Biz, kanunun vereceği her şeye saygılıyız"

İlhanlı, "TFF'den bu köprü transferinin araştırılmasını istedik. Üstü kapatılırsa FIFA'ya gideceğimizi söyledik. Bizim yasa dışı bir şeyimiz yok. Olay savcılığa intikal etti. Her şey ortada. Gayri meşru işimiz yok. Benim alnım açık. Ben kanunun vereceği her şeye saygılıyız. Böyle bir şey olmadığını deklare ettim, tekrar ediyorum." dedi.

"2012 yılında 2-3 yıllığına Bulgaristan'dan kulüp aldım"

Bulgaristan'da kulüp satın almasıyla ilgili olarak ise İlhanlı, şu ifadeleri kullandı: "2012 yılında 2-3 yıllığına Bulgaristan'dan kulüp aldım. Biz bu takımı Süper Lig'e çıkardık. Biz bu takımı çıkardığımızda Eter takımını Diyarbakır'a götürdük maç yaptırdık. İleride Eter'in adını değiştirmek ister misiniz dediler. Şu an düşüncemiz yok ama olabilir dedim. Bulgar basını, Osmanlı döneminde Bulgaristan'dan sürgün edenleri Diyarbakır'a götürüyorlarmış, Bulgar kitaplarında öyle yazılıyormuş. 1 ay önce başbakan beni tebrik etmişti. 1 milyon dolar değerinde destek olacaklarını söyledi. Ben ismini Diyarbekirspor olacağını söylediğim için linç kampanyası başladı. Taraftar hakarete varan şeyler yapınca ben de tarih kitaplarına beni de yazın dedim. Ligden çekeceğim takımı dedim."

"Hem Tuzlaspor'u hem de Diyarbekirspor'u ligden çekeceğim"

Gazeteci Murat Ağırel'in iddialarına da değinen İlhanlı, "Murat Ağırel Bulgaristan'da bahis şirketi var dedi. Böyle bir şey yok. Bu ispat edilirse takımı ligden çekerim. Hem Tuzlaspor'u hem de Diyarbekirspor'u ligden çekeceğim söz. Diack meselesi neyse bu olayın arkasında onlar var." dedi.

"Alt liglerde para yok ki nasıl olacak?"

Alt liglerde şike dönmesinin mümkün olmadığını ifade eden İlhanlı, "Benim adıma Twitter hesabı açılmış, benim ilgim yok. Alt liglerde şikenin döndüğüyle ilgili bir şey duydunuz mu? Alt liglerde para yok ki nasıl olacak? Hepsi perişan durumda. Ben inanmıyorum. Varsa böyle bir şey de sonuna kadar üzerine gitsinler." dedi.

"Bir bahis yapılıyorsa bir sürü kişi oynaması lazım"

Keçiörengücü maçında oynanan kuponla ilgili de konuşan İlhanlı, şu ifadeleri kullandı: "Neden bu kupon oynanıyor ve nasıl Murat Ağırel'in eline geçiyor? IP numarasına kadar ulaşıyor, nasıl oluyor? Bu kupona nasıl ulaşıldı. Bir bahis yapılıyorsa bir sürü kişi oynaması lazım. Bir kupon oynanıyor ve Murat Ağırel'in eline geçiyor. Bunun arkasında kim varsa sonuna kadar gidin dedim. Her hafta bir şey ortaya çıkarıyor. Bulgaristan'da bahis şirketi var dedi. Tuzla üzerinden geçiyor dedi. Böyle bir şey olmadığını açıkladık. Şimdi 2012 öncesindeki Bulgaristan'daki kulübü söylüyor."

"Haksız yapılan açıklamalardan dolayı zor durumdayız"

Kara para aklama ve bahis iddiaları nedeniyle zor durumda kaldıklarını ifade eden İlhanlı, "Diyarbekirspor'u yatırım amaçlı almadım. Çocuklar futbol oynasın istedim. 2500 çocuk var. Tuzlaspor'u da 2. Ligden alıp 1. Lige çıkardım. Takımın değeri 20 milyon TL. Talibi varsa satmak istiyorum. Bu haksız yapılan açıklamalardan dolayı zor durumdayız. Futbolcuların günahı ne? Biz mağdur edildik. Şu anda futbolcuların nasıl oynayacakları bile kafasından gitmiyor. Saha sonuçlarına da yansıyor." dedi.

"Bu iftiranın bedelini ödemesi gerekiyor"

Gazeteci Murat Ağırel'e dava açtıklarını ifade eden İlhanlı, "Murat Ağırel attığı bu çamuru vicdanen nasıl karşılayacak. Kendisine dava açtık. Asla geri adım atmayacağız. Bu iftiranın bedelini ödemesi gerekiyor." dedi.

"Tek taraflı bahis olamaz"

Keçiörengücü maçı hakkında da konuşan İlhanlı, "Uzatmanın uzatmasında 2. gol geldi. Şike olsa tek taraflı olur mu? 6 dakika uzuyor gol yok, 8'inci dakikada gol geliyor. O zaman iki kulüp olmalı. Soruştumada Keçireönrcü yok. Tek taraflı bahis olamaz. Keçiören neden yok? Neden Murat Ağırel sadece Tuzla diyor? Bunun bedelini hukuk önünde çok ağır ödeyecek. Ortada oynanan bir oyun var. Arkasında kim olduğunu biliyoruz. Ortaya çıkacaktır." dedi.

"Biz her kulüple alış veriş yapıyoruz"

Tuzlaspor'dan Eyüpspor'a transfer olan 8 futbolcuyla ilgili ise İlhanlı, "Şampiyon olduğun zaman futbolcular orada kalıyor. Şampiyonluk için bu futbolcuları istediler. Biz her kulüple alış veriş yapıyoruz." dedi.

"Murat Ağırel'i kendim davet ettim"

Tüm sorulara cevap vereceğini yenileyen İlhanlı, "Murat Ağırel'i kendim davet ettim. Bütün sorularınızı sorabilirsiniz dedik. Benim için teklifim geçerlidir. Sorularını cevaplayabilirim. Tuzlaspor'dan Eyüpspor'a 3-4 oyuncuyu TL bazında sattık. Kayıtlara bakmak lazım kaç para olduğuna." dedi.
İlhanlı, "Masak nerede diyor, devlet nerede diyor, sanki biz çok suç işlemiz gibi algı operasyonu yapıyor." dedi.

"Ne sahamız var, ne antrenman yerimiz var"

Saha ve antreman yeri sıkıntısı yaşadıklarını ifade eden İlhanlı, "Stadyum 3 yıllığına kiralandı. Yıl sonunda nereye gideceğiz bilmiyoruz. Ne sahamız var, ne antrenman yerimiz var. Kış geliyor. Orada da idmanlar yapamayacağız. Hangi kulüp kapısını açarsa orada yaparız. TFF'ye dilekçemiz oldu. Stadyumumuz yok. Sancaktepe de oynuyoruz. 2500 kişilik. Ortalama 100-150 kişi geliyor. Biletsiz oluyor. Rakip takım konukları da geliyor. Tuzla da oynayamıyoruz. Maddi imkanlarda sıkıntı yaşıyoruz." dedi.

"Söylediklerimi kamuoyu takdirine bırakıyorum"

"Tuzlaspor'u yönetirken başarılı mısınız?" sorusunu da cevaplayan İlhanlı, "Ligde bir kulübün futbolcu bonservisi kadar yıllık bütçemiz vardı. Söylediklerimi kamuoyu takdirine bırakıyorum. Gönül isterdi ki böyle anılmak istemezdik. Stadyumumuz yok. Yatacak yerimiz yok. Hem maç oynuyoruz hem aynı yerde antrenman yapıyoruz. Bu iddialar savcılık tarafından inceleniyor. İnşallah en kısa zamanda yargı kararını açıklarız." dedi.

Fenerbahçe'nin yeni sağ beki

Fenerbahçe, Nelson Semedo'yla yollarını ayırmak istiyor. Portekizli futbolcu satılırsa onun yerine Crystal Palace Kulübü'nün Kolombiyalı yıldızı Daniel Munoz düşünülüyor

24.06.2026 12:40:00
Haber Merkezi
Fenerbahçe'nin yeni sağ beki
Fenerbahçe'nin yeni sağ beki
Nelson Semedo'nun Fenerbahçe'deki sözleşmesi 30 Haziran 2027'de tamamlanacak. Sözleşmesinin son senesine giren 32 yaşındaki tecrübeli futbolcu için teklif bekleniyor. Uygun bir öneri gelirse, Portekizli oyuncuyla yollar ayrılacak. Sonrasında ise Daniel Munoz konusunda gaza basılacak.

15 MİLYON CİVARINDA

Crystal Palace, onun yerine takviye yapmayı planlıyor. Asıl yeri sağ bek olan Daniel Munoz geçen sezon orta sahanın sağında tercih edildi. İngiliz ekibinin en az 15 milyon euro seviyesinde bir beklentisi olduğu öğrenildi. 1.80 boyundaki futbolcunun 30 Haziran 2028'e kadar sözleşmesi var.

INTER'İN DE İLGİSİ VAR

30 yaşındaki oyuncu şu anda Kolombiya Milli Takımı'nın kampında bulunuyor. Dünya Kupası'nın ardından transferiyle ilgili sıcak gelişmelerin yaşanması bekleniyor. Bu arada Fenerbahçe dışında Inter'in de bir ilgisi olduğu konuşuluyor. Ancak şunu hatırlatmakta fayda var: Semedo satılamazsa, Munoz işi de yatacak.

Ay-yıldızlı ekibe siyahi golcü

Dünya Kupası'nda forvet eksikliği fazlasıyla hissettik ve turnuvayı erken kapattık. Şu anda Derby County forması giyen Rhian Brewster gündeme geldi. Siyahi golcünün ilerleyen süreçte Milli Takım'a katılması için çalışmaların başladığı öğrenildi
 

24.06.2026 12:30:00
Haber Merkezi
Ay-yıldızlı ekibe siyahi golcü
Ay-yıldızlı ekibe siyahi golcü
Son yıllarda Milli Takım'a golcü yetiştirme konusunda ciddi şekilde zorlanıyoruz. Dünya Kupası'nda da bunu fazlasıyla hissettik. İki maçta 2 yenilgiyle turnuvayı çok erken kapattık. Şu anda forvet konusunda çok ilginç bir gelişme yaşanıyor. İlerleyen süreçte siyahi bir santrforumuz olabilir.

HİÇ A MİLLİ OLMADI

Derby County forması giyen Rhian Brewster ile görüşmelerin başladığı iddia ediliyor. 26 yaşındaki futbolcunun annesi Kıbrıslı bir Türk... Babası Barbados vatandaşı... Kendisi ise İngiltere'de doğdu. Rhian Brewster, İngiltere U21 Takımı'nın formasını giymişti. Ancak A Takım kadrosuna hiç alınmadı ve alınması da beklenmiyor.

STEFAN KUNTZ İZLEMİŞTİ

Milli Takım'ın eski teknik direktörü Stefan Kuntz, oyuncuyu daha önce izlemişti. Ancak o dönemde sonuç alınamadı. Rhian Brewster, annesinin uyruğu sayesinde Türkiye Milli Takımı için ter dökebilir. 1.80 boyundaki futbolcu, geçen sezon Championship'te 29 maça çıktı. 7 gol ve 2 asist üretti. Diz sakatlığı sebebiyle sezonu erken kapattı. Türkiye'nin kendisine olan ilgisine olumlu yanıt vermesi bekleniyor. Her şey yolunda giderse, sonraki organizasyonlarda onu izleyebiliriz.

Toure Beşiktaş'ta devam edebilir

Beşiktaş, Atalanta'dan kiraladığı El Bilal Toure'nin satın alma opsiyonunu kullanmadı. Ancak Malili futbolcunun farklı şekilde kadroda tutulması planlanıyor

24.06.2026 12:02:00
Haber Merkezi
Toure Beşiktaş'ta devam edebilir
Toure Beşiktaş'ta devam edebilir
Beşiktaş 2025 yazında Atalanta'dan El Bilal Toure'yi kiralamıştı. Oyuncunun 15 gol atması halinde 15 milyon euroluk satın alma opsiyonu zorunlu olarak devreye girecekti. Malili yıldız bütün kulvarlarda 7 gol üretti. Siyah-Beyazlılar, gol sayısına bakmadan 15 milyon euroyu ödemesi halinde de 24 yaşındaki futbolcunun tapusunu ele geçirecekti.

SÜRE BAKIMINDAN SORUN YOK

Ancak yönetim böyle bir yola başvurmadı. Yine de oyuncudan vazgeçilmediği öğrenildi. Siyah-Beyazlılar, El Bilal Toure'yi yeniden kiralamak istiyor. Konuyla ilgili ilk temaslar da kuruldu. 1.85 boyundaki hücumcunun Atalanta'daki mukavelesi 30 Haziran 2028'e kadar devam ediyor. Yani süre bakımından kiralanmasının önünde engel yok.

BİRAZ BEKLEYECEKLER

Atalanta Yönetimi, konuyla ilgili acele etmek istemiyor. Farklı kulüpler devreye girerse, durum değişebilir. Çünkü Serie A temsilcisinin birinci önceliği El Bilal Toure'yi satmak... Eğer beklenen teklifler gelmezse, Beşiktaş'ın kiralama önerisi değerlendirilebilir.

Golcü dedin mi Nijerya!

Galatasaray'da Mauro Icardi sonrasında yapılacak forvet transferinde sürpriz bir gelişme yaşandı. Sarı-Kırmızılılar, Al-Ittihad'dan ayrılmak isteyen Nijeryalı George Ilenikhena için kiralama teklifi sunacak

24.06.2026 11:54:00
Haber Merkezi
Golcü dedin mi Nijerya!
Golcü dedin mi Nijerya!
Suudi Arabistan ekibi Al-Ittihad kış döneminde Monaco'ya 33 milyon euro ödeyerek George Ilenikhena'yı kadrosuna katmıştı. 19 yaşındaki genç forvetle 30 Haziran 2029 tarihine kadar mukavele yapıldı. Fakat 1.85 boyundaki futbolcu, Suudi Arabistan Ligi'nde sadece 2 maçta şans buldu.

SEZON ORTASINDA OYNANMAYACAK

Bazı sorunlar yaşayan George Ilenikhena, takımdan ayrılmak istiyor. Galatasaray'ın da kiralama teklifi sunmaya hazırlandığı öğrenildi. Nijeryalı futbolcu, bugüne kadar milli takım forması giymedi. Ancak aday kadroya davet edilse bile önümüzdeki sezon Afrika Kupası sezon ortasında oynanmayacak. Yani takımı yalnız bırakmayacak.

HER KOŞULDA "GENÇ" KALACAK!

Türkiye Futbol Federasyonu'nun önümüzdeki sezon için belirlediği yabancı kontenjanı; 10+4. Kural değişse de değişmese de George Ilenikhena her türlü genç kontenjanının içerisinde yer alacak. Çünkü sadece 19 yaşında... Olası transfer görüşmelerinde Victor Osimhen'in de vatandaşıyla temas kurması bekleniyor...

İngiltere, Gana'ya diş geçiremedi

2026 FIFA Dünya Kupası L Grubu'nun 2. haftasında İngiltere, Gana ile golsüz berabere kaldı

24.06.2026 10:34:00
İhlas Haber Ajansı
İngiltere, Gana'ya diş geçiremedi
İngiltere, Gana'ya diş geçiremedi
2026 FIFA Dünya Kupası L Grubu'nun 2. haftasında İngiltere, Gana ile golsüz berabere kaldı.

2026 FIFA Dünya Kupası L Grubu'nun 2. haftasında İngiltere ile Gana, ABD'nin Massachusetts eyaletindeki Boston Stadı'nda karşı karşıya geldi. Honduraslı hakem Said Martinez'in yönettiği mücadelenin ilk yarısında gol sesi çıkmadı.



İkinci yarıda da iki takımın atakları sonuçsuz kalınca mücadele 0-0 sona erdi. Bu sonuçla iki takım da puanını 4'e yükseltti.

Grubun son haftasında İngiltere, Panama ile karşılaşacak. Gana ise Hırvatistan'la oynayacak.

Edin Visca, tekrar Başakşehir'de

RAMS Başakşehir, son olarak Trabzonspor forması giyen ve 12 sezon turuncu-lacivertli formayı terleten eski oyuncusu Bosna-Hersekli futbolcu Edin Visca'yı kadrosuna kattığını açıkladı

23.06.2026 17:39:00
İhlas Haber Ajansı
Edin Visca, tekrar Başakşehir'de
Edin Visca, tekrar Başakşehir'de
RAMS Başakşehir, son olarak Trabzonspor forması giyen ve 12 sezon turuncu-lacivertli formayı terleten eski oyuncusu Bosna-Hersekli futbolcu Edin Visca'yı kadrosuna kattığını açıkladı.

RAMS Başakşehir, yeni sezon öncesi kadro yapılanmasını sürdürürken eski yıldızı Edin Visca'yı yeniden renklerine bağladığını duyurdu. Konuyla ilgili kulüpten yapılan açıklamada, "Kulübümüz, Edin Vişça ile anlaşma sağladı. Başkanımız Göksel Gümüşdağ ile bir araya gelen Edin Vişça, kendisini 1 yıllığına yeniden turuncu-lacivert renklere bağlayan sözleşmeye imza attı. 2011'de başlayan hikayemizle birlikte sayısız başarılara imza attığımız, Avrupa kupalarında unutulmaz anlar yaşadığımız, kritik golleri ve asistlerleriyle nice zaferlere yürüdüğümüz ve en önemlisi Süper Lig şampiyonluğu yaşadığımız, kulübümüzün tarihine adını altın harflerle yazdıran Edin Vişça yeniden Başakşehir ailesine katıldı. Evine hoş geldin evlat. Yeniden birlikte, yeniden aynı hedefler için" ifadelerine yer verildi.

2011-2022 yılları arasında turuncu-lacivertli formayla kulüp tarihine geçen 26 yaşındaki Bosna Hersekli oyuncu, Başakşehir kariyerinde 398 müsabakada görev aldı.

Visca, Başakşehir'in 2019-2020 sezonunda kazandığı Süper Lig şampiyonluğunda önemli rol oynayan isimlerden biri olmuştu. Turuncu-lacivertli formayla uzun yıllar başarılı performans sergileyen deneyimli oyuncu, 110 golle kulüp tarihinin en golcü futbolcusu unvanını da elinde bulunduruyor.

Geçtiğimiz sezonu Trabzonspor formasıyla geçiren Visca ise yaşadığı sakatlık problemleri nedeniyle yalnızca 9 karşılaşmada görev alabildi. Bosna Hersekli futbolcu, bu süreçte gol veya asist katkısı üretemedi.

Trabzonspor ve Beşiktaş'ın Stefan Ortega savaşı

Trabzonspor, Onana'nın tekrar Bordo-Mavili formayı giymesi için uğraşıyor. Ancak beklenen sonuç alınamazsa, gidilecek adreslerden biri Stefan Ortega... Beşiktaş açısından da Alman kalecinin durumu benzerlik gösteriyor

23.06.2026 12:50:00
Haber Merkezi
Trabzonspor ve Beşiktaş'ın Stefan Ortega savaşı
Trabzonspor ve Beşiktaş'ın Stefan Ortega savaşı
Manchester City, geride bıraktığımız sezonun devre arasında Stefan Ortega'yı 580 bin euro karşılığında Nottingham Forest Kulübü'ne satmıştı. Alman eldiven, yarım sezonluk kontrat yaptı. Yani 30 Haziran sonrasında bedelsiz olarak istediği yere gidebilecek...

İBRE ONA ÇEVRİLECEK

Trabzonspor, geçen sezon Manchester United'dan kiraladığı Andre Onana'nın kalması için şartları zorluyor. Fakat Kamerunlu eldivende sorun çıkması halinde ibrenin Stefan Ortega'ya çevrileceği öğrenildi. 33 yaşındaki kaleci konusunda Beşiktaş'ın da benzer planları var...

SIKINTI YAŞANIRSA

Kartal'ın önceliği Stefan Ortega değil... Ancak alternatiflerde sıkıntı yaşanırsa onlar da Alman eldivene yoğunlaşacak. 1.85 boyundaki file bekçisinin çok sayıda talibi bulunuyor. Tecrübeli oyuncu, bütün seçeneklerini görmek istiyor. Bu sebeple kariyeriyle ilgili kısa sürede karar vermeyecek.

Ürdün veda etti


 
2026 FIFA Dünya Kupası J Grubu'nun ikinci haftasında oynanan maçta Cezayir, Ürdün'ü 2-1 yendi. Bu sonucun ardından Cezayir grupta puanını 3'e yükseltirken, Ürdün ikinci karşılaşmasında da sahadan mağlubiyetle ayrıldı ve turnuvaya veda etti. 

23.06.2026 11:05:00
ABDÜLKADİR GÜNDOĞDU
Ürdün veda etti
Ürdün veda etti

2026 FIFA Dünya Kupası J Grubu'nun ikinci haftasında oynanan maçta Cezayir, Ürdün'ü 2-1 yendi. Bu sonucun ardından Cezayir grupta puanını 3'e yükseltirken, Ürdün ikinci karşılaşmasında da sahadan mağlubiyetle ayrıldı ve turnuvaya veda etti. Ürdün ve Cezayir taraftarları maçı statta birlikte izledi.

Maçın ilk golünü Ürdün'den 36. dakikada El Reşdan (kaydetti. Cezayir'in golleri 69. dakikada Binboali ve 82. dakikada Guiri'den geldi.

Ürdün son maçında Arjantin ile oynayacak. Cezayir ise Avusturya ile... Cezayir ilk maçında Arjantin'e 3-0, Ürdün de Avusturya'ya 3-1 yenilmişti.

Senegal ikinci maçını da kaybetti


 
Geçen yıl Afrika Uluslar Kupası'nı kazanan ancak kurak ihlali nedeniyle iki ay sonra kupayı Fas'a vermek zorunda kalan Senegal, Fransa'dan sonra Erling Haland'lı Norveç'e de boyun eğdi. Senegal, son 32 yolunda Irak maçını kazanırsa bir ihtimal yoluna devam edebilir. 
 

23.06.2026 06:42:00 / Güncelleme: 23.06.2026 06:55:35
ABDÜLKADİR GÜNDOĞDU
Senegal ikinci maçını da kaybetti
Senegal ikinci maçını da kaybetti

2026 FIFA Dünya Kupası I Grubu'nda Norveç, ikinci maçında Senegal'i 3-2 mağlup ederek son 32 turunu garantiledi.
I Grubu'ndaki ilk maçında Irak'ı 4-1 yenen Norveç, Senegal'i de 3-2 mağlup etti ve son 32 turuna çıkmayı kesinleştirdi.

Kadro güçlü de...

Kadrosunda Sadio Mane, Koulibaly, Mendy, Idrissa Gueye, Sarr, Jackson gibi güçlü isimler barındıran Senegal ise ilk maçında 2022 Dünya Kupası finalisti Fransa'ya 3-1 kaybetmişti. 
İlk maçta Irak'a 2 gol atan Haaland, ikinci karşılaşmada da Senegal'e attığı 2 golle turnuvadaki gol sayısını 4'e çıkardı. Böylece Messi'nin (5 gol) ardından ikinci sıraya yükseldi. Fransa'dan Mbappe'nin de 4 golü bulunuyor.

2022 Dünya Kupası'nd da Avrupa takımlarına yenilmişti

Senegal, 2022 Dünya Kupası'nad da Hollanda mağlubiyetiyle başlamıştı. Ardından ev sahibi Katar'ı 3-1, Güney Amerika ekibi Ekvador'u ise 2-1 yenereki gruptan ikinci sırada çıkmıştı.
Son 16 turunda ise İngiltere'ye 3-0 yenilerek elenmişlerdi.
2018'deki Dünya Kupası'nda gruptan çıkamayan Senegal, 2006, 2010 ve 2014'e katılamamıştı. 2002'de ise çeyrek finalde Türkiye'ye yenilmişti.

Maçın karnesi

Hakemler: Wilton Pereira Sampaio, Bruno Boschilia, Bruno Pires (Brezilya)

Norveç: Nyland, Heggem (Dk. 84 Oestigaard), Ryerson (Dk. 12 Pedersen), Ajer, Wolfe, Berge, Odegaard, Aursnes (Dk. 46 Berg), Nusa (Dk. 71 Schjelderup), Sörloth (Dk. 84 Bobb), Haaland

Senegal: Mendy (Dk. 63 Diaw), Koulibaly (Dk. 72 Pape Sarr), Niakhate, Diouf (Dk. 54 Jakobs), Idrissa Gueye, Camara (Dk. 63 Ciss), Diatta, Sarr, Pape Gueye (Dk. 54 Mbaye), Mane, Jackson

Goller: Dk. 43 Pedersen, Dk. 48 ve Dk. 58 Haaland (Norveç), Dk. 53 ve Dk. 90 Sarr (Senegal)

Edirne Sarayiçi Er Meydanı'nda 3-5 Temmuz tarihlerinde düzenlenecek 665. Tarihi Kırkpınar Yağlı Güreşleri'nde 40 başpehlivan kol bağlayacak

Edirne Sarayiçi Er Meydanı'nda 3-5 Temmuz tarihlerinde düzenlenecek 665. Tarihi Kırkpınar Yağlı Güreşleri'nde 40 başpehlivan kol bağlayacak

22.06.2026 11:44:00
AA
Edirne Sarayiçi Er Meydanı'nda 3-5 Temmuz tarihlerinde düzenlenecek 665. Tarihi Kırkpınar Yağlı Güreşleri'nde 40 başpehlivan kol bağlayacak
Edirne Sarayiçi Er Meydanı'nda 3-5 Temmuz tarihlerinde düzenlenecek 665. Tarihi Kırkpınar Yağlı Güreşleri'nde 40 başpehlivan kol bağlayacak
Edirne Sarayiçi Er Meydanı'nda 3-5 Temmuz tarihlerinde düzenlenecek 665. Tarihi Kırkpınar Yağlı Güreşleri'nde 40 başpehlivan kol bağlayacak.

UNESCO Somut Olmayan Kültürel Miras Listesi'nde bulunan Tarihi Kırkpınar Yağlı Güreşleri'nin 665'incisi için geri sayım başladı.

Edirne'deki Sarayiçi Er Meydanı'nda 3-5 Temmuz tarihlerinde yapılacak organizasyonda, 40 başpehlivan kol bağlayacak.

CW Enerji Yağlı Güreş Ligi'nde geçen yıl ilk 32'de yer alan başpehlivanlar, Kırkpınar'a doğrudan katılacak.

Yağlı Güreş Ligi'nin bu yılki 4. etabını oluşturan Sekapark Altın Kemer Yağlı Güreşleri'nin ardından Kırkpınar'a katılacak "ilave 8 başpehlivan" da belli oldu.

Onur Susuz, Süleyman Başar, Tanju Gemici, Serhat Elvan, Hasan Güzeller, Ünal Karaman, Tolga Turan ve Ali Yanatma ilave 8 başpehlivan listesinden adlarını 665. Tarihi Kırkpınar Yağlı Güreşleri'ne yazdırdı. Söz konusu 8 başpehlivan, Kırkpınar'da 1. tur kuralarına 5. torbadan katılacak.

Kırkpınar'a doğrudan katılım hakkı elde eden başpehlivanlar ise şunlar:

Orhan Okulu, Feyzullah Aktürk, Enes Doğan, Mustafa Taş, Yusuf Can Zeybek, Erkan Taş, Yunus Emre Yaman, Ali İhsan Batmaz, Seçkin Duman, Furkan Durmuş Altın, Mehmet Yeşil Yeşil, Osman Kan, İsmail Koç, Ali Gürbüz, Yıldıray Pala, Yıldıray Akın, Serdar Yıldırım, Nedim Gürel, Serhat Gökmen, Hasan Cengiz, Cengizhan Şimşek, Abdulrefik Öner, Mustafa Doğan Özkaya, Faruk Akkoyun, Serhat Balcı, Hamza Köseoğlu, Fatih Atlı, İsmail Balaban, Mustafa Batu, Ertuğrul Dağdeviren, Recep Kara, Hamza Özkaradeniz.

Yağlı Güreş Ligi'nde geçen yıl 31. sırada yer alan Osman Aynur, 45 yaş sınırına takıldığı için listeye 33. sıradaki Hamza Özkaradeniz dahil edildi.

Listedeki başpehlivanlar arasında 44 yaşındaki Recep Kara ve Serhat Balcı "en tecrübeli" güreşçiler, 24 yaşındaki Yıldıray Pala ise "en genç" isim olarak dikkati çekiyor.

Recep Kara ve Mehmet Yeşil Yeşil, Kırkpınar'a baş boyunda 19'uncu kez katılacak.

Tarihi Kırkpınar Yağlı Güreşleri'nde geçen yıl başpehlivanlığı, finalde Feyzullah Aktürk'ü yenen Orhan Okulu kazandı.

"Sürekli altın kemer" talimatında değişiklik
Türkiye Geleneksel Güreşler Federasyonu tarafından, Tarihi Kırkpınar Yağlı Güreş talimatında değişikliğe gidildi.

Buna göre 3 yıl art arda başpehlivanlık kazananların yanı sıra "farklı dönemlerde 5 kez birincilik alan başpehlivanlar" da altın kemerin daimi sahibi olacak.

Böylece bu yılki güreşler, Kırkpınar'da 4 birinciliği bulunan tecrübeli başpehlivanlar Ali Gürbüz ve Recep Kara için ayrı bir önem taşıyor.

Ali Gürbüz veya Recep Kara, 655. Kırkpınar'da başpehlivanlığı kazanması durumunda altın kemerin daimi sahibi olacak.
logo

Beşyol Mah. 502. Sok. No: 6/1
Küçükçekmece / İstanbul

Telefon: (212) 624 09 99
E-posta: internet@yenimesaj.com.tr gundogdu@yenimesaj.com.tr


WhatsApp iletişim: (542) 289 52 85


Tüm hakları Yeni Mesaj adına saklıdır: ©1996-2026

Yazılı izin alınmaksızın site içeriğinin fiziki veya elektronik ortamda kopyalanması, çoğaltılması, dağıtılması veya yeniden yayınlanması aksi belirtilmediği sürece yasal yükümlülük altına sokabilir. Daha fazla bilgi almak için telefon veya eposta ile irtibata geçilebilir. Yeni Mesaj Gazetesi'nde yer alan köşe yazıları sebebi ile ortaya çıkabilecek herhangi bir hukuksal, ekonomik, etik sorumluluk ilgili köşe yazarına ait olup Yeni Mesaj Gazetesi herhangi bir yükümlülük kabul etmez. Sözleşmesiz yazar, muhabir ve temsilcilere telif ödemesi yapılmaz.