Yandaş kanallar neden kapatılmıyor?
RTÜK'ün 3 gün kapatma cezası verdiği TELE 1’e destek veren Bağımsız Türkiye Partisi Genel Başkanı Hüseyin Baş, TELE 1’in yanında olduklarını söyledi. Baş, "Türkiye’de ben hükümet yanlısı hiçbir kanalın bugüne kadar kapatıldığını, cezaya çarptırıldığını görmedim, duymadım" dedi





Yandaş kanallar neden hiç kapatılmıyor?
Basına karşı çifte standart uygulandığını belirten BTP Lideri Hüseyin Baş, "Çok enteresandır ki; Türkiye'de ben hiçbir yandaş kanalın, hiçbir hükümet yanlısı kanalın bugüne kadar kapatıldığını, cezaya çarptırıldığını görmedim, duymadım. Ne yazık ki bu, Türkiye'nin demokrasisinin öldürüldüğünü, Türkiye'deki özgür düşünceye ket vurulduğunun en büyük ispatıdır ve uluslararası arenada da bizi güldürecek derecede bir durumdur" diye konuştu.
Parti olarak TELE 1'in yanındayız
Hem parti olarak hem de ferdi olarak TELE 1'in yanında olduklarını belirten Hüseyin Baş şöyle konuştu: "Ne yaparlarsa yapsınlar mukavemetimiz güçlü olacak, direncimiz güçlü olacak. Biz de Bağımsız Türkiye Partisi olarak ve Hüseyin Baş olarak söylüyorum: TELE 1'in yanında olacağız. Vatanını düşünen, milletini düşünen, bu ülkenin özgür haber alma iradesini ayakta tutmaya çalışan bütün emekçilerin, bütün gayret sarfeden insanların yanındayız. Ki Tele 1'de yayın hayatına bugüne kadar bu çizgide devam etmiş güzide kanallarımızdan biridir. Bunu müşahede ettik bugüne kadar."
'Ayarını bozduğun kantar gün gelir seni tartar'
Hükümete ve yandaş kanallara da seslenen BTP lideri Baş dikkat çekici ifadeler kullandı. Hüseyin Baş, "Hükümete ve hükümetin aparat olarak kullandığı organlara şunu söylemeden edemeyeceğim: "Ayarını bozduğun kantar gün gelir seni tartar." Türkiye'de hukuksuzluğun, yaşanmaz ortamın oluşturulduğu bir süreçten geçiyoruz. Umarım bu sürece dur diyecek milletimizdir ve önümüzdeki ilk seçimlerde görevini, yapmasını gerekeni çocuklarının geleceğini düşünerek bunu hayata geçirecekler. Tekrar çok geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum. TELE 1 ailesine bu süreci sakin ve sabırla atlatmasını tavsiye ediyorum. Hiç merak etmeyin, hep birlikte olacağız, bu süreçleri atlatacağız" dedi.

















































































