Yerli aşıda Faz-2 çalışmasının ilk dozu uygulanmaya başlandı
Erciyes Üniversitesi (ERÜ) tarafından yeni tip korona virüs (Covid-19) aday aşısının Faz-2 çalışmaları kapsamında ilk doz uygulamasına geçildi. Bu kapsamda 5 Kasım 2020 günü Faz-1 çalışmalarına başlanan inaktif aşı adayının Faz-2 çalışması kapsamındaki ilk dozu gönüllülere yapılmaya başlandı





'Erciyes Üniversitemiz tarafından Covid-19'a karşı geliştirdiğimiz yerli aşımızın Faz-1 çalışmaları bitmiş, Faz-2 çalışmaları devam etmekteydi. Bugün çok şükür Faz-2 aşamasının gönüllü dozlamasına geçmiş olduk. İnşallah Faz-2 çalışmasının da Faz-1 çalışmasında olduğu gibi başarılı geçeceğini ümit ediyorum. Elimizden gelen gayreti hem Erciyes Üniversitesi olarak, Aşı Araştırma ve Geliştirme Uygulama ve Araştırma Merkezi ile İyi Klinik Uygulama ve Araştırma Merkezi olarak yapmaktayız. Zaten aşı adayımız Sağlık Bakanlığı ile TÜSEB tarafından desteklenen bir aşı adayıdır. Biz protokol kapsamında Sağlık Bakanlığı TÜSEB'e devretmiş olduk. Ama Faz-1 ve Faz-2 çalışmalarını üniversitemizde devam ettiriyoruz. İnşallah ümidimiz en kısa zamanda yerli aşımıza ulaşmak olacak.'
Erciyes Üniversitesi tarafından Covid-19'a karşı geliştirilen inaktif aday aşısı Faz-2 çalışmaları kapsamında 250 gönüllüye uygulanacak.İHA










































































