Ankara'da okul servislerine Covid-19 denetimi
Ankara'da jandarma ekiplerince okul servislerine yönelik gerçekleştirilen denetimlerde, öğrenci ve servis şoförlerinin maske, mesafe ve hijyen kurallarına uyup uymadıkları kontrol edildi





'Öğrencilerimizin hijyenlerine dikkat ediyoruz'
Okul servislerinde öğrencilerin araca binmesine yardımcı olan ve içerideki maske, mesafe ve hijyen kurallarını yol boyu takip eden servis görevlisi, '4 senedir bu firmada çalışıyorum, servis içi sorumluluğu ve öğrencilerimizin rehberliğini yapıyorum. Bizim en çok dikkat ettiğimiz şey hijyen. Öğrencilerimizin hijyenlerine dikkat ediyoruz. Maskelerine dikkat ediyoruz. Şuan gördüğünüz gibi ekipmanlarımız hazır. Ekstra güvenlik önlemi olarak birbirlerinden uzak ve çaprazlamasına oturtarak, sosyal mesafeye uyarak devam ediyoruz. Velilerden şuana kadar olumsuz bir geri dönüş yok, aksine takdir ediyorlar' şeklinde konuştu.
'Özenle öğrencilerimi taşımaya gayret ediyorum'
4 yıldır servis şoförü olarak çalıştığını ve öğrencilerin sağlığına çok dikkat ettiklerini belirten Hacı Ömer Kavaklı, 'Çok dikkatle özen gösteriyorum. Maskem orada, dezenfektan kutum burada. Her şeyim var, aracım tertemiz. Maskemi sürekli kullanıyorum. Yani özenle öğrencilerimi taşımaya gayret ediyorum. Öğrencilerin sağlığı için veliler öğrencilerinin maskelerini taksın, dezenfektanlarını öğretsin. Arabada yakın mesafeden kaçınmaya özen versinler' ifadelerini kullandı.
'Hijyene dikkat edelim'
Bugün yüz yüze eğitim için okula gelen 4'üncü sınıf öğrencisi Salim Berat Nazlım, 'Okulumu çok seviyorum. Hijyen kurallarına dikkat ediyorum. Çok mutluyum, arkadaşlarımı gördüğüm için de çok mutluyum. Okulda maske kullanımına, sosyal mesafeye ve hijyen kurallarına çok dikkat ediyoruz. Hijyene dikkat edelim' diye konuştu. İHA

















































































