Arçelik A.Ş. Genel Müdürü Gündüz Özdemir, 2005 yılında yurt içinde ve yurt dışında yüzde 20'ye yakın bir büyüme planladıklarını söyledi. Özdemir, yüzde 20 büyüme hedeflerinin bugünkü ekonomik koşullarda iddialı bir rakam olduğunu belirtti. 2005 yılı sonunda 3 milyar euro ciro yapmayı hedeflediklerini ifade eden Özdemir, büyük mağazacılık konusundaki çalışmalarının sürdüğünü kaydetti. Gündüz Özdemir, büyük mağazacılık alanında bu yıl büyük mesafe alacaklarına dikkati çekerek, açıklamasını "Hedefimiz olan büyük mağazaların kiralama yoluyla yerini saptamaya çalışıyoruz. İstanbul, İzmir ve Ankara'da girişimlerimiz var. Büyük mağazacılık hedefimizi bayilerle ortak olarak çok kısa sürede hayata geçireceğiz. Bu mağazalarda mobilya, halı, ev tekstili, elektronik, mutfak eşyaları, aydınlatma gibi birçok farklı alanda ev eşyası bulunacak" dedi. Özdemir, bu yıl bütün ürünlerini görünüş olarak yenilediklerini, "Beko difizyon" adını verdikleri ürünün dünyada aynı anda satılmaya başlanacağını belirterek, Arçelik marka ürünlerini ise Haziran veya Temmuz ayında baştan sona yenileyeceklerini bildirdi.
Yorumlar
Yorum bulunmuyor.