- Sorun nasıl aşılacak?
Öksüz: Benden sorun yok. Ben şimdiye kadar sorun mu çıkarttım?
- Karşı taraf isimlerinize itiraz mı ediyor?
Öksüz: Hiç bilmiyorum. Bana öyle bir şey söylendiği yok.
- Siz mi onların isimlerine itiraz ediyorsunuz?
Öksüz: Hiç itirazım olmadı. Kimi yazarsa yazsın, kimi istiyorsa yazsın. Ben onlara niye itiraz edeyim?
- Sorunun kaynağında ne yatıyor?
Öksüz: Bilmiyorum, ben de anlamadım. Ben birtek şey bilirim, sözüme, imzama, herşeye harfiyen uydum. Hiç yalan söylemedim, yorum dayapmadım.
- Sorun ne zaman Türkiye'nin gündeminden çıkar?
Öksüz: Benim işim o değil. Ben kendi işimin dışındaki işlere de karışmam.
- Sorunun çözümü için sizin mi karşı tarafın mı adım atması gerekiyor?
Öksüz: Ben bilmem. Benim sorunum yok ki sorun çözeceğim. Bana ne sorundan yahu... Ben çıkartmadım ki sorunu ben çözeyim.
- Sorun çıkaran Derviş mi, başkaları mı?
Öksüz: Hiçkimse hakkında yorum yapmam. Gidin muhatabınız kimse onasorun. Ben başkası hakkında söz söylemem. Yoğurdu üfleyerek içiyorum, Türkiye'ye bir zarar gelmesin diye...
- Başbakan, "MHP'yi usandırmak isteyenler var" diyor...
- Sayın Başbakan'a hürmetim var.










































































