Elazığ hem salçalı köfteye hem de eğlenceye doyacak
Elazığ'da geleneksel hale getirilen ve bu yıl 3'üncüsü düzenlenecek olan Geleneksel Salçalı Köfte Festivali hazırlıkları tamamlandı. Festival öncesi Valilik Meydanında stantlar kurulurken Elazığlılar 3 gün boyunca düzenlenecek etkinliklerle hem salçalı köfteye hem de konserlere doyacak






Bu yıl 3'üncüsünü düzenledikleri festivalin hazırlıklarını tamamladıklarını belirten Elazığ Lokantacılar ve Tatlıcılar Esnaf Odası Başkanı Zülfü Tarhan, "2018 yılında göreve geldik ve ondan sonra ilimiz için büyük bir eksiklik olan bu festivalin eksikliğini hissettik ve ilkini o yılda başlattık. Daha sonra 2019 yılında 2'ncisini daha büyüterek gerçekleştirdik. Kısmet olursa bu yıl 3'üncüsünü gerçekleştireceğiz. İlimizin tanıtımı için çok önem arz edecek olan bu festivalimiz 3 gün boyunca sürecek. 3'üncü Geleneksel Salçalı Köfte Festivali olarak ilimizin gastronomisinin tanıtımına çok önemli katkılarda bulunacak. Ulusal sanatçılar bu yıl yine festivalimize katılacaklar. Görüldüğü üzere alanda ilimizin bir çok firması stantlarını kurdu. Tüm Elazığlıları ve dışarıdan gelen misafirlerimizi 3 gün boyunca güzel festival tadında zaman geçirmelerine vesile olacağız" dedi.İHA









































































