Türkiye'nin teknoloji perakendeciliği büyümesini sürdürüyor. Gfk TEMAX'ın yaptığı araştırmanın sonuçlarına göre, toplam tüketici teknolojisi ürünleri pazarı yılın üçüncü çeyreğinde 2010 yılının aynı dönemine göre yüzde 29 büyüyerek 6.1 milyar TL değere ulaştı
YENİ MESAJ - İSTANBUL
Teknosa Genel Müdürü, Alışveriş Merkezleri ve Perakendeciler Derneği (AMPD) Başkanı ve TOBB Perakende Meclis Başkanı Mehmet Nane, global kriz nedeniyle 2009'da küçülme kaydeden dünya tüketici elektroniğinin 2010'daki toparlanma ile birlikte yerini yükselişe bıraktığını, 2011'de de rekor büyüme gerçekleştirdiğini söyledi. Nane, şunları söyledi: "Türkiye teknoloji perakendeciliği büyüme rakamlarına baktığımızda dünyada eşine az rastlanır bir ülke. Genç nüfusu ile dinamik bir potansiyele sahip ülkemizde teknolojiye ve bilişime duyulan merak sayesinde teknoloji perakendeciliği hızla büyüyor."
3D TV'ler yükselen trendGfK TEMAX verilerine göre, tüketici elektroniği sektörü 2010 yılının üçüncü çeyreğine kıyasla yüzde 47 büyüdü ve 2011 yılının 3. çeyreğinde 858 milyon TL gelir elde etti. 3D televizyonların satışlarının dikkat çekici şekilde artarak televizyon pazarının içindeki cirosal payı yüzde 15'e ulaştı. Ev Sinema/Ses Sistemleri sektör içinde büyüyen ikinci grup olurken, navigasyon cihazlarının da yükselen trendi devam etti.
YENİ MESAJ - İSTANBUL
Teknosa Genel Müdürü, Alışveriş Merkezleri ve Perakendeciler Derneği (AMPD) Başkanı ve TOBB Perakende Meclis Başkanı Mehmet Nane, global kriz nedeniyle 2009'da küçülme kaydeden dünya tüketici elektroniğinin 2010'daki toparlanma ile birlikte yerini yükselişe bıraktığını, 2011'de de rekor büyüme gerçekleştirdiğini söyledi. Nane, şunları söyledi: "Türkiye teknoloji perakendeciliği büyüme rakamlarına baktığımızda dünyada eşine az rastlanır bir ülke. Genç nüfusu ile dinamik bir potansiyele sahip ülkemizde teknolojiye ve bilişime duyulan merak sayesinde teknoloji perakendeciliği hızla büyüyor."
3D TV'ler yükselen trendGfK TEMAX verilerine göre, tüketici elektroniği sektörü 2010 yılının üçüncü çeyreğine kıyasla yüzde 47 büyüdü ve 2011 yılının 3. çeyreğinde 858 milyon TL gelir elde etti. 3D televizyonların satışlarının dikkat çekici şekilde artarak televizyon pazarının içindeki cirosal payı yüzde 15'e ulaştı. Ev Sinema/Ses Sistemleri sektör içinde büyüyen ikinci grup olurken, navigasyon cihazlarının da yükselen trendi devam etti.
Yorumlar
Yorum bulunmuyor.