logo
24 HAZİRAN 2026

Eski satan yeniler yersen!

17.09.2014 00:00:00
Ya milletle alay ediyorlar ya da, kendileriyle alay edildiğini fark edemeyecek kadar algıları düşük bu adamların!Habere bakar mısınız? "Başbakan Ahmet Davutoğlu, bazı gazete ve televizyonların genel yayın yönetmenleri ve köşe yazarları ile basına kapalı olarak görüşme yapıyor." Haber, aynen bu! Yeni Başbakan, bazı gazete ve televizyonların genel yayın yönetmenleri ve köşe yazarları ile "BASINA KAPALI" olarak görüşüyor! Yanlış mı gördüm, yanlış mı anladım diye defalarca okudum!Bu memlekette, gazete ve televizyonların genel yayın yönetmenleri ve köşe yazarları ne iş yaparlar Allah aşkına? Ne zamandan beri bu memlekette kasaptan kumaş, terziden kösele servis edilmeğe başlandı?Aslında bilerek veya bilmeyerek doğruyu söylüyor-söyletiyorlar biliyor musunuz?Çünkü; Meltem Medya Grubu'nun olmadığı, Yeni Mesaj Gazetesi temsilcisinin olmadığı toplantı; kesinlikle basına kapalıdır!Vuvuzelalarla, danışmanların danışmanlarıyla, "Memurun ve or..punun bahşişi peşin verilir" Ana-öğüdü ile büyümüş pajvandların, eli ile cebini göz hapsine almışlardan elbette basın mensubu olmaz!Danışmanların danışmanlığına hazır; paralı pajvandların elleriyle ceplerini göz hapsine almışların servis ettiği sızıntı habere göre Yeni Başbakan; "Bakın, son bir aya bakın. Yeni bir dönem başlıyor. Hem Cumhurbaşkanı, hem hükümet yeni" demiş-mişşş!Yeniyi bilmesek, yeni görmesek; ters-yüz bile edilmemiş eski bir maskeyi bize, yeni diye yutturmakla görevli, basına kapalı toplantıda bulunan vuvuzelalar!Danışmanın danışmanının danışmanlığına razı, bahşişlerini önceden peşin almış vuvuzelalar, "Basına kapalı" toplantıdan haber servise devam ediyorlar! Yeni Başbakan; "Yepyeni bir dönem başlıyor. Adil ve meşru bir seçimle geldiği konusunda kimsenin tereddüdü yok. O günden bugüne Cumhurbaşkanımız herhangi bir şekilde bir siyaset tartışmasının parçası olmadı. Peki Cumhurbaşkanı'nın yemin törenine kim katılmadı? Yemin töreninde kim olay çıkardı? Kitabın, benim için kutsal olan bir nesnenin, gözümün önünde uçuşunu hâlâ hatırlıyorum. Tüylerim ürperdi, gidip almak istedim, arkadaşlar tuttu. Kitabı alıp Meclis Başkanı'nın önüne koymayı düşündüm. O düşen kitabı kaldırmak bizim görevimizdir. Peki kitabı kim fırlattı? O gün TBMM'nin onurunu kim sabote etti?" demişşş ve öteleyici, kutuplaştırıcı tavırları tenkit etmiş-mişşş!Yeni Başbakan'ın "Benim için kutsal olan bir nesne" diye bahsettiği kitap, Meclis İç Tüzüğü Kitapçığı!Yakın geçmişte; atanmış bir Cumhurbaşkanı'nın, kendisini atayan Başbakan'a Anayasa Kitapçığını fırlatmasıyla oluşturulan sûni krize atıf yapıyor Yeni Başbakan!Lâ havle velâ kuvvete illâ billahil aliyyül azîm! Ben de, vuvuzela sesine kapıldım gidiyorum! Yeni Başbakan, alışkın olduğumuz bir tavırla Gazete ve televizyonların Genel yayın yönetmenleri ve köşe yazarlarıyla Basına Kapalı(!) bir toplantı yapıyor; o toplantıdan sızıntı yapan vuvuzelanın yazdığı yalanlarla -ben de- hem oyalanıyor, hem de sizi meşgul ediyorum!Adamlar, cambaza böyle baktırıyorlar işte!IŞİD elindeki rehinelerin akîbetinden, IŞİD'in attığı havan toplarının sınırlarımıza düştüğünden, İleri Demokrasi sayesinde "Açılım"ın tarafı olan PKK'nın yeni öğretim yılında okullar yaktığından, ülkenin fiilen bölünmüş bir bölgesinde Türk Bayrağı yakmanın sıradanlaştığından; Güneydoğu Bölgesindeki sadık Kürt Kardaşlarımızın; "Senin yerini niye parayla alalım? Seni ya öldüreceğiz, ya da sen bırakıp gideceksin!" tavırlarına tahammül edemeyerek dede-baba yurtlarını terk ederek göçtüklerinden, PKK'nın kendi kolluk güçlerini fiilen göreve başlattığından kime ne?Basına Kapalı Toplantı'ya katılan Gazete ve televizyon genel yayın yönetmenleri ve köşe yazarı vuvuzelalar bunlardan bahsetmez, gerçek basın ve mensuplarının bahsetmesi de yasak!Yeni Cumhurbaşkanı, Yeni Başbakan ve "Yeni Yumuşamadan Yana" politikanın, Yeni satırbaşları bunlar YERSEN!Aslı, Yasama-Yürütme-Yargı olan "3 Y"yi, "Yolsuzluk-Yoksulluk-Yasaklar" diye çevirip; "Ye Ye Ye" diye şifreleyen AKP; "3 Y"yi, "5 Y" ye çıkardı; "Yeni Cumhurbaşkanı-Yeni Başbakan- Yolma-Yolunu bulma-Yola devam" açılımlı; "Ye Ye Ye! Ye ye!" formüllü yeniliklere yelken açtılar YERSEN!İnsanın canı bazen can yakan doğrudansa hoşa giden yalan duymak ister ya! Öfkenin bir tezahürü olan bu yöntemle Söğüt'teki "Ertuğrul Gazi'yi Anma Etkinlikleri"ni izledim! Selçuklu diyen, Yörük diyen, Ertuğrul Gazi, Ahmet Yesevi, Hacı Bektaş ve daha neler neler diyen Yeni Başbakan, öldü de "Türk" demedi, "Atatürk" demedi, "Türk Milleti" diyemedi!Hoşuma gidecek bir yalan duymak için gözlerimi kapatarak dinlemiştim ama ma'lesef hoşa gidecek yalanı da eşkitti Yeni Yalancı, beceremedi!"OLAMAZ TÜRK'E BAŞ, TÜRK'ÜM DEMEYEN" Vesselâm..Selâm, sevgi, duâ..
 
Murat Çabas / diğer yazıları
logo

Beşyol Mah. 502. Sok. No: 6/1
Küçükçekmece / İstanbul

Telefon: (212) 624 09 99
E-posta: internet@yenimesaj.com.tr gundogdu@yenimesaj.com.tr


WhatsApp iletişim: (542) 289 52 85


Tüm hakları Yeni Mesaj adına saklıdır: ©1996-2026

Yazılı izin alınmaksızın site içeriğinin fiziki veya elektronik ortamda kopyalanması, çoğaltılması, dağıtılması veya yeniden yayınlanması aksi belirtilmediği sürece yasal yükümlülük altına sokabilir. Daha fazla bilgi almak için telefon veya eposta ile irtibata geçilebilir. Yeni Mesaj Gazetesi'nde yer alan köşe yazıları sebebi ile ortaya çıkabilecek herhangi bir hukuksal, ekonomik, etik sorumluluk ilgili köşe yazarına ait olup Yeni Mesaj Gazetesi herhangi bir yükümlülük kabul etmez. Sözleşmesiz yazar, muhabir ve temsilcilere telif ödemesi yapılmaz.