Hesabım, ‘Dijital Operatör’ oldu
Turkcell’in şimdiye kadar 38 milyon kişinin indirdiği ve ayda 300 milyon işlemin yapıldığı Hesabım uygulaması, değişen tasarımı ve çok daha zengin işlemler menüsüyle bundan sonra ‘Dijital Operatör’ adıyla hizmet verecek
04.02.2019 00:00:00





Sunduğu uluslararası standartlardaki ürün ve servisleriyle dünyada dikkatleri üzerine çeken Turkcell, 25. yılında önemli bir 'ilk'e imza attı. Hizmet sağlayıcı ve müşteri arasındaki kullanıcı deneyimini baştan tasarlayan Turkcell, müşterilerinin tüm işlemleri saniyeler içerisinde 'cep'ten çözmesine imkân sunan Hesabım'ı yeniledi. Yaklaşık 38 milyon kişinin indirdiği ve ayda 300 milyon işlemin gerçekleştiği Hesabım uygulaması, yeni tasarımı ve çok daha zengin işlem menüsüyle artık 'Dijital Operatör' adıyla hizmet verecek. Uygulama mağazalarında 2018'de Türkiye'nin en popüler ilk 10 uygulamasından biri olan Hesabım'ın üçüncü nesil versiyonu Dijital Operatör; "Mağaza", "İşlem Merkezi" ve "Yardım" bölümleriyle dijital çözümler sunacak. Turkcell Müşteri Deneyimi ve Bilgi Teknolojilerinden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Serkan Öztürk, İstanbul'da teknoloji editörleriyle buluşmasında, müşterilerine eşsiz bir müşteri deneyim sunmak için çalıştıklarını dile getirerek, "Bu doğrultuda güçlü teknolojik altyapımız ve bine yakın mühendisimizle kullanıcılarımıza en yeni teknolojileri sunmak için aralıksız çalışıyoruz. Tamamı mühendislerimiz tarafından geliştirilen yenilikçi çözümlerimizle müşterilerimize üstün dijital deneyimler sunuyoruz. Dijital Operatör Uygulamamız da bunun en güzel örneklerinden biri. Artık herkesin cebinde kişisel dijital asistanı yani 'Dijital Operatör' olacak" dedi.
Müşteri ihtiyaçları dikkate alındı
Bugüne kadar Turkcell Çağrı Merkezi'ne gelen binlerce görüşmeyi değerlendirdiklerini ve Dijital Operatör'ü tasarlarken müşteri ihtiyaçlarına odaklandıklarını belirten Öztürk, "Müşteri deneyiminin en önemli parçalarından biri olan çağrı merkezini tamamen dijitalleştirerek zaman kaybını en aza indirdik; hızlı, kolay ve güvenli hale getirdik" dedi.
Yapay zekâlı Dijital Asistan
Yapay zekâya sahip Dijital Asistan'ın da yer aldığı Dijital Operatör uygulaması, müşterilerin değişen talep ve ihtiyaçlarına yönelik teknolojik çözümler sunuyor. Turkcell Müşteri Deneyimi ve Bilgi Teknolojilerinden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Serkan Öztürk, yapay zekâ uygulamalarını son bir yıldır yoğun olarak kullandıklarını, Dijital Operatör'de hizmet veren yapay zekanın şimdilik fatura işlemlerinde yetkin olduğunu, bunu sürekli geliştirdiklerini söyledi. Müşteriler, yapay zekâlı Dijital Asistan ile mesajlaşarak hızlıca bilgi alabiliyor, işlemlerini gerçekleştirebiliyor. Dijital Operatör'ü, Turkcell'lilerin yanı sıra tüm mobil operatör aboneleri de kullanabiliyor. Bu kullanıcılar; cihaz, uygulama ve paketleri inceleyip satın alma, numara taşıma, Turkcell hizmetleri hakkında bilgi alma, Turkcell'li yakınlarına paket veya TL hediye etme gibi işlemleri Dijital Operatör üzerinden kolayca yapabiliyor.
RECEP BAHAR / İSTANBUL
Yorumlar
Yorum bulunmuyor.