İstanbul'a başta eğitim ve sağlık olmak üzere sosyal hizmetler, kültür, spor, tarım, güvenlik gibi alanlarda özel hizmet sunan İstanbul İl Özel İdaresi, yeni hizmet binasına taşındı İstanbul İl Genel Meclisi ile birlikte yeni binasında hizmete başlayan İl Özel İdaresi daha önce bu hizmetleri 6 ayrı binada sürdürüyordu. Yeni hizmet binasında ilk kez toplanan İstanbul İl Genel Meclisi Ağustos ayı toplantılarında söz alan ve bir konuşma yapan İl Özel İdaresi Genel Sekreteri Sabri Kaya, eski hizmet binasının Sultanahmet'te olduğunu hatırlatarak, "Sultanahmet'i çok özleyeceğiz ama kamu kurumlarının tarihi yarımadadan çıkmasının ihtiyaçtan da öte, tarihe ve tarihi mirasa karşı bir borç olduğunu düşünüyoruz" dedi. Vatan Caddesi üzerinde yeni binasında hizmete başlayan yeni İl Özel İdaresi ve İstanbul İl Genel Meclisi hizmet binası hakkında bilgiler veren Genel Sekreter Sabri Kaya, yeni binada 316 kişilik İl Genel Meclisi Salonu, 200, 120 ve 60'ar kişilik parti grup toplantı salonları, grup başkan odaları, grup yönetim odaları, meclis üyesi çalışma odaları, kütüphane, çalışma ofisleri, yönetim ofisleri, berber, kuaför, yemekhane ve sosyal alanlar bulunduğunu açıkladı.
Yorumlar
Yorum bulunmuyor.